Gå til innhold

Har noen av dere hørt om vitaminer for menn som heter ANDROFERTI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har dårlig kvalitet på rumpetrollene sine og har fått beskjed av legen og ta dette produktet i 3-6 måneder, senere skal han ta ny sæd prøve

I spania er det solgt mye og etter det jeg har forstått har det virket godt på mange menn, økt kvalitet og mengde, lurte på om noen hadde brukt eller hørt om det hjemme i Norge??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har verken hørt om eller testet ut dette produktet. Mannen min har fått påvist lavt antall svømmere, tror du dette er noe som kunne ha hjulpet på vårt problem også? ikke bare dårlig kvalitet, men også lavt antall? Rart at ikke legen vår nevnte noe, han var skikkelig negativ til alt.. Om ikke noe har skjedd innen mai får vi hjelp, men vil så gjerne bli gravide på egenhånd! Håper du finner svar, evt noen som har prøvd dette før:) og masse lykke til fremover!

Skrevet

Heipapilla

Kanskje produktet ikke selges i Norge

Her er det blitt pavist at antall celler og kvalitet har blitt fordoblet etter bare en maned bruk, og etter 3 sa ma jo det hjelpe?

Legene er posetivt instilt til produktet og sier at det selges mye, det er superdose med vitaminer for svommerene

Na gjenstar det og se da, min mann har brukt det i 6 uker, og jeg har el i disse dager, ikm den 16, vi far se om det klaffer denne pp

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har akkurat startet utredning. Jeg skal ta hormonprøve denne uken og etter resultatene mine må vel han til pers. Men er villig til å prøve alt. Dobbling av antallet spermier kan iallefall ikke skade. Vi har prøvd et produkt som heter damian leaves-akupunktøren min anbefalte det til menn med lav sædkvalitet. Hun mente vi kunne prøve det i tilfelle det var det som var problemet. Men hos oss er det nok hormonubalanse hos meg... hørt soneterapi kan hjelpe mot hormonubalanse og at akupunktur er bra vist man ikke får eggløsninger. Vet du hvor en fåt kjøpt dette ANDROFERTI produktet da?

Skrevet

Hei

hvis du søker på nettet kan man få kjøpt det via nett

skader ikke og prøve vel

Jeg har ikm i dag, ingen mens men mange murringer, så føler den er rett rundt hjørnet

Men, man kan SE at kvaliteten er bedre ved utløsning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...