Gå til innhold

Noen som har tatt brystløft?? Vil gjerne høre din erfaring.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatt det. Var nødvendig da de var så lange at jeg ikke kunne ha et normalt aktivt liv.

Men du bør vente til du er ferdig med barn, for de vil synke etter barn. Har du "lett" for å få heng etter barn vil du garantert få det ved neste graviditet.

Så vent!

Jeg har hatt silikoninlegg i brystene i noen år, men var selvfølgelig en av de få hvor brystene vokser videre, så utseende på de ble ganske usexy etterhvert..spesielt etter graviditet!! Hadde innleggene under brystmuskelen så de satt jo der mens resten hang som to lufttomme ballonger://// not nice! Så nå har jeg fjernet innleggene og puppene ser verre ut en noen sinne..he he. Så her er det brystløft på agendaen etter neste barn. Min kirurg sa at det var å kaste penga ut av vinduet hvis man tar løft før man er ferdig med barn!! Så gjør for all del ikke det!!!

:) lykke til

Hehehehe 10:13. Det høres ut som vi har samme "overstell". Jeg har fotsatt silikonen i, ser svarte meg ut som jeg har 4 pupper jo!!!

Så når jeg vinner i lotto skal jeg løfte og endre på silikonen....i mellomtiden sverger jeg til en god BH

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...