Gå til innhold

Hadde dette vært oppsigelsesgrunn for barnehageansatt?

Anbefalte innlegg

Du kommer for å hente ungen din som går i familiebarnehage i et privathus. 1 stk voksen, 3 barn. Ingen lukker opp, når du ringer på tlf til den ansatte er hun ikke i huset, men i nabohuset. Ergo; tre stk 2 åringer ligger alene i huset og sover (i ca 10 min).....

Fortsetter under...

Jeg mener at det er oppsigelsesgrunn og hadde blitt fryktelig sint om jeg oppdaget noe sånt. Selv om hun sikkert(håper jeg!) hadde med babycall så hjelper det ikke. Hun skal ikke sitte å våke over barna men å oppholde seg i samme hus burde være et minstekrav.

hun hadde et spesielt ærend (som egentlig kunne ventet noen timer), men ja, var uten babycall .Jeg var ung og uerfaren, og gjorde ingenting med saken...men hadde nok vært annerledes i dag. Jeg likte henne kjempegodt, men huset kunne jo faktisk begynt å brenne!

Huff. Dette hadde jeg reagert sterkt på.

Mitt mammahode begynner automatisk å se for meg skrekkscenarioer, hva hvis det hadde begynt å brenne? Tenk om noen hadde våknet og blitt redd? Eller funnet på noe annet tull?

Selvfølgelig er det liten sannsynlighet for at noe vil skje, men likevel...

Jeg ville absolutt meldt min bekymring videre, er dette noe som bruker å forekomme? Hvis du ikke hadde kommet, hadde hun kanskje vært borte lenger enn i 10 min?

Nei, dette likte jeg ikke.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...