Gå til innhold

Tid for hjem, tv2. Synes dere det blir fint?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes de generelt gjør mye rart i det programmet, men har ikke sett dagens program.

Jeg er selv arkitekt og sitter noen ganger og gremmer meg når programmet vises - for noen ganger klarer jeg ikke å la være å se på :-)

Husker for en tid siden de malte diagonale striper på veggen, hjelpes!

Annonse

Jeg synes vanligvis det blir veldig fint, og den hytta i forrige program ble bare nydelig.

Men i dag ble det kjipt. Skikkelig 70 talls, og veldig ikea look med all den bjørken (det er ikke furu)

Selve romløsningen likte jeg, men ville definitivt hatt andre skapfronter.

Annonse

nå var det vel ikke furu de brukte, men eik og bjørk?

På nettsidene til tv2 kan dere se bilder av hvordan der ser ut nå, og om de var fornøyde. Jeg synes det var finere før, men de fikk det jo slik de ønska. med plass til alle rundt bordet...

Noe kjipere enn hjemmesnekra skapfronter i kryssfiner skal du lete lenge etter. Praktisk å få åpnet opp til et stort rom ettersom kjøkkenet var veldig trangt, men der stoppet det som var bra, syns jeg. Ekstra ille at de bare fikk én vask uten avrenning når også kjøkkenbenken er i finér...

Bare å bytte ut skapfrontene, selge de store knottene til 1000kr stk på finn og bytte ut kummen, så blir det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...