Gå til innhold

Noen som synes dette prosjektet virker spennende?

Anbefalte innlegg

www.hasselknippe.com/martha

Innspirert av julie/julia filmen bestemte jeg meg for å gjøre noe med matvanene her i familien... Det må da bli både spennende og utfordrende å "måtte" lage alt fra froskelår til stekt sjøkreps.. (skal lage absolutt alle oppskriftene i kokeboken til ingrid og eyvind).

Tenkte kanskje det kunne inspirere folk til å bli litt mer eksperimentelle matveien, for selv ser jeg at vi har kommet inn i en vane der det er mange gjengangere for å si det sånn.. Gleder meg masse til en haug av utfordringer! :)

Fortsetter under...

Har visst det ;) Men nå skal det sies at jeg likte filmen utelukkende pga. julia, og sovnet egentlig midt inni, så har ikke sett slutten.. Men syntes ideen var utrolig god, og så er jeg sykemeldt og hjemme om dagen, så da får jeg noe spennende å gjøre også..

Godt å høre at begge deler smaker supergodt forresten.. Valgte meg jo kokebok før jeg en gang hadde sett i den (bare hørt om den) så var temmelig spent på hva slags mat som venter det neste halve året.. Men det meste ser utrolig godt ut, og så blir det nok noen utfordringer..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...