Gå til innhold

Er det noen som har peiling på Hovefestivalen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, man kan ikke kjøpe billett til én konsert, -sjekk dette:

http://www.hovefestivalen.no/billetter/

Man kan ligge på campingen. Telt er kos!!! ;) Men ja, - det finnes hoteller i Arendal. ;p (Selv om man da går glipp av festival-stemningen. Synes jeg! ;) Her er hoteller:

http://www.google.no/search?sourceid=navclient&aq=0&oq=hotell+a&hl=no&ie=UTF-8&rlz=1T4ADFA_noNO385NO385&q=hotell+arendal

Kos deg! :)

Du kan ikke kjøpe billett til kun en konsert, men du kan kjøpe dagspass. Dersom du skal overnatte, vil jeg absolutt anbefale deg å være på campingen. Det koster litt å leie plass til telt, men å reise helt inn til byen med taxi er galskap! :)

Jeg er heller ikke teltmenneske, men var det hele uken i fjor og lå i telt. Det er langt til Arendal, festivalen ligger på Tromøya. Så skal man ta taxi blir det dyrt, og skal du parkere og kjøre il byen selv må du belage deg på å gå noen km for å hente bilen.

Jeg vil absolutt anbefale å overnatte på selve festivalen, om du bare har tenkt å være der en natt så er jo ikke det helt krise? Det finnes dusjer og toaletter i et bygg like ved inngangen, så ren blir du. Det er selvsagt ikke like deilig som å dusje på et hotell, men så er jo det litt av sjarmen med å være på festival også! ;)

Er usikker på om du må må ha 2dagerspass for å overnatte, men dette finner du ut på www.Hovefestivalen.no. ligger massevis av info der.

God tur! Jeg er høygravid til sommeren, så jeg får ikke dratt! ;)

Det går både buss og ferge fra Hove til byen hele tiden, så det er ikke noe problem å komme seg til sentrum. Du trenger ikke ta taxi.

Men Arendal er ingen veldig stor by, så selv om det er noen hoteller blir de fullbooket denne uken. Det går jo med nesten et helt hotell bare til artistene, og det er maaaange som ikke vil bo i telt.

Det går an å leie privat da, er faktisk en del som leier ut kjellerleiligheter, hybler osv til festivalfolket. Sjekk med turistforeningen i Arendal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...