Gå til innhold

Guttenavn som passer til Magnus????

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som mellomnavn, eller til en bror?

Mellomnavn:

Magnus Elias

Magnus Johan

...og der stoppa fantasien min tidlig på formiddagen :)

Som bror til Magnus:

Herman

Henrik

Håkon

Fredrik

Christian

David

Johannes

Eljar

Kasper

Øyvind

Simon

...tja, så er det jo bare å fortsette listen :) skulle gjerne hatt en Magnus selv, men navnet er allerede brukt i familien.

Annonse

Tusen takk for mange gode forslag!!! Jeg mente som navn til bror, ja:)

Liker godt Martin, Jonas, Sondre, Thomas, Kristian, Oskar.... Håkon er også kjempefint, men Håkon og Magnus sammen blir vel litt veeel kongelig?? Og så er vi usikre på om vi skal velge samme forbokstav, da bør man kanskje det på en eventuell tredjemann også? Eller kanskje ikke....sukk.....mye lettere med jentenavn!!

Tror vi har samme smak, gitt :)

Ja, ser np at Magnus og Håkon kanskje ikke er helt god knall ilag, hehe, sterke assosiasjoner i allefall :) Men ser for meg at han må få et navn som har samme tyngde og stødighet som Magnus.

Dere finner nok ut av det :-) ...det håper jeg i allefall vi gjør. Svigers spør i allefall HVER gang vi møtes om vi har bestemt oss. Hver gang sier jeg som sant er at det har vi ikke. Vi diskuterer det nesten ikke lengre, fordi vi har funnet en liste med fine navn, og vil nå bare hilse på guttene og "se hvem de er". :) Men det virker som om at det er meningen at man skal ha navnene klare på forhånd, gitt ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...