Gå til innhold

Pynte seg for hverandre

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva skjedde med "ja takk, begge deler"? Det finnes faktisk sexy undertøy som er behagelig, og klær som sitter pent, ser fine ut OG er komfortable å gå med.

Det er ytterst sjeldent jeg går i koseklær, men jeg "pynter" meg faktisk kun for min egen del egentlig. Det får meg til å følge meg vel med meg selv å se ordentlig og presentabel ut, og når jeg føler meg vel, så er jeg også en mye mer hyggelig person å omgås enn når jeg ikke føler meg vel. Så sånn sett er jo det en fordel for mannen, og alle andre rundt meg, at jeg "pynter" meg hver dag (med pynter mener jeg da å gå med noenlunde vanlige kledelig klær, litt sminke og gjerne et smykke eller noe i ørene osv).

Dattra mi spurte meg akkurat hvorfor jeg hadde så mange bh'er, fikk meg til å le litt. For nesten alle burde igrunn ha funnet søpla for lenge siden. Noen jeg har vokst ut av, men av erfaring kaster jeg de ikke. Kastet de jeg brukte før jeg ble gravid, for jeg trodde ikke jeg skulle komme inn i de igjen, men joda jeg hadde fint kommet inn i de etter andre barnet, og da måtte jeg ut og fornye for alle jeg hadde var for store. Jeg hater å kjøpe nytt undertøy, finner lite som passer og som jeg liker.

Men pynter meg støtt og stadig for min mann, vet hva han liker at jeg går i. Han blir så mye mer hyggelig om jeg har noe han liker på meg. Men det blir ikke pynting i den forstand som før jeg fikk barn. Nå må jeg ha tøy som er praktiske også, nytter ikke med stili og fancy tøy når man har unger rundt seg hele tiden. Plutselig skal vi på aketur, sykkeltur, fiske krabber, samle insekter osv. Så fint, men praktisk er vel det jeg bruker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...