Gå til innhold

Har barna deres arvet noen særtrekk fra dere?

Anbefalte innlegg

Faren og jeg har hver vår idiotiske hårverv i panna, og alle 3 barna har selvfølgelig arvet begge vervene =(

Faren sover heller ikke med øynene helt igjen, er en liten "glippe" der, og det arvet de visst også ;)

Noen andre som "ser seg selv" i barna?

Fortsetter under...

Yngstemann har arvet en hårverv i panna, noe som gjør det umulig å klippe han ordentlig og dandere håret.

Rent utseendemessig har barna vært heldige, både jeg og mannen har litt rare særtrekk:p Ellers møter jeg meg selv i døra når unga trasser og er sure. Temperamentet er som snytt ut av nesa på meg:/

Annonse

Datteren vår har mine trekk og farens farger, dvs lys - ikke mørk som meg. I tillegg har hun arvet min hofteleddsdysplasi og myke ledd generelt. Lynne er jeg mer usikker på - håper det blir en blanding ;-) Hun har iallefall 2 stk verver i bakhodet - en fra hver av oss :-S

Dattra mi har arvet den svære kvervelen i nakken fra meg, og er like sta som begge foreldrene. (vi har det heftig til tider^^)

Hun har dessverre arver føttene mine. Så det vil si at hun har brede kvakk-kvakk føtter, hvorpå hun må gå i joggesko. Lucky her.

Ellers er hun helt lik morfaren, det er bare helt kronisk å se dem sammen, de konsentrerer seg med tunga ute til siden, og sover helt likt. Hver gang de har spist sammen, har begge mat helt til nakken, og de har helt lik kroppsholdning.

Så dette blir spennende. For hun er bare ett år!

Annonse

Hun minste har arvet hårmanken min. Hun irriterer seg allerede over hårtykkelsen sin.

Begge prater i søvne, like mye som jeg gjorde.

Hun eldste har går litt i søvne også, men ikke like mye som faren sin gjorde heldigvis. Ganske skummelt når hun kommer tuslende med øyne åpne, prater som en foss om kvelden før jeg har lagt meg.

Hun ene har en verv som jeg også har.

Men hu eldste har samme husk som meg. Husker de rareste ting, hun husker hvem hun har fått eller hvor hun har kjøpt alt hun har, hvor mye det koster osv. Hun har like mye system i rotet som jeg hadde, hun vet hvor alt i hele huset er, uansett hvor rotere det er. Min mann har funnet ut at det bare er å spørre henne hvor han la fra seg hammer, spiker, sokker osv. Hun vet alt, slik er jeg også men jeg jobber iherdig for å prøve å ikke huske alt slikt. Andre ting jeg heller vil huske.

snuppa har arvet mannens smilehull.. og det er vi så glade for, for de er så utrolig søte :)

og så håper vi at hun har arvet mine knallblå øyne og lyst blondt hår.. men det er litt tidlig å se ennå

Litt usikker, hun er jo bare 8 mnd.

Men ser endel ting, det er klart. Hun har farens store øyne og min oppstoppernese og kjempeglis!!

Men hun har også rødt hår og grå øyne, hvilket tilsier min mormor :D. Litt morsomt at den generasjonen også titter frem

Sønnen vår er som snytt ut av nesa på sin far, begynner nesten å bli litt lei av at alle skal kommentere det (absolutt alle). Eneste han har fra min side må være mellomrommet mellom fortennene, alle guttene i familien på min fars side har dette.

Datteren vår har farens trekk, men mine farger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...