Gå til innhold

jeg er så svaaaaaak for han....

Anbefalte innlegg

Har samboer, er mamma til et barn som vi har sammen da og stemor til 2:)

Før vi ble sammen holdte jeg på med en mann i noen år frem og tilbake, just for fun;) MEN han virker enda interessert i meg. Han stopper og prater med meg og inviterer meg hjem(det gjorde han til og med når jeg var gravid:P hehe)

Men saken er, jeg er så svaaaaak for han.....han er helt hærlig!Hadde han sagt" kom igjen, la oss gifte oss og få barn" så tror jeg at jeg skulle tenkt litt over det!Stakkars samboern min....:(

Føler meg så frekk som tenker slik...jeg elsker jo min kjære og kommer ALDRI å være utro!Det VET jeg!Men jeg blir helt mo i knærne når han andre snakker til meg og viser interesse...sukk.....:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142946029-jeg-er-s%C3%A5-svaaaaaak-for-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene om å ha det sånn;)

Jeg (og mange av mine venninner) har kompiser de er veldig svake for. Jeg har en kompis som jeg har hatt litt på gang med før jeg ble sammen med mannen min. Vi hadde aldri sex, men rotet heftig. Nå, over 5 år senere, tåler jeg nesten ikke at han ser meg i øya engang. Jeg blir helt mo i knærne og klarer ikke prate ordentlig:/

Jeg tror det er veldig mange som har en person fra fortiden som hypotetisk kan true forholdet uansett hvor lykkelig man egentlig er. Det virker ihvertfall sånn.

Jeg var opp-over-øra forelsket i mannen min, eksen nå da, men det var en person fra fortiden som jeg allikevel aldri kom helt over. Heldigvis var det aldri noe problemstilling, vi hadde ikke hatt noen kontakt på 6 år, men allikevel kunne jeg ta meg i å tenke "hva hvis" om den andre mannen :( Han var liksom "den som slapp unna", om du skjønner ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...