Gå til innhold

noen som kan anbefale en deo som er bra mot svette.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan virkelig anbefale deg Yerka!!

Den holder meg tørr under armene,og ikke minst så tar den min manns svettelukt og holder han tørr!!

Han kunne ikke bruke lyse skjorter før pga svette,men nå er det problemet løst :)

Du kan ogsaa kjope en slags deodorant med alkohol paa apoteket som hemmer svetten. Den funka paa meg en periode. Du trenger ikke bruke den hver dag og saa har du en annen deodorant som du bruker i tillegg. Husker ikke hva den paa apoteket heter, men det er jo bare aa sporre.

Annonse

Annonse

Svetter vel ikke VELDIG mye, menn Stop 24 ble for sterk på huden min. Men har ikke prøvd den mer enn den ene gangen. Var mulig nydusjet og med "åpne porer" under armene??

Fikk vel anbefalt Clarins på parfymeriet...og den funker bra.

Når det gjelder svettelukt, så setter det seg lett lukt i syntetiske klær, og undertøy, som kommer ekstra godt frem om en svetter ekstra en dag...

Jeg anbefaler Vichy fra apoteket! Det kan komme litt svette, men det lukter ALDRI noe, helt suverent.

Har også prøvd stop24, men den egner seg bare for spesielle anledninger f.eks når du skal ha på deg en flott kjole eller noe - den er alt for sterk for huden til daglig bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...