Gå til innhold

Help!! Jeg er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har allerede en på 5 mnd. Fant ut i går at jeg hadde blitt gravid mens jeg har gått prevensjon, minipille. Noe jeg ikke skal gå på igjen ihvertfall. Har egentlig ikke en økonomi til å ha 2 unger nå men jeg klarer rett og slett ikke ta abort :S Så ser visst ut som jeg skal ha en til ja.. Skummelt :o De blir jo så tette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vet du, jeg er i nøyaktig samme situasjon! er ca 10 uker på vei, og har en gutt på 6 mnd fra før. Vi har egentlig ikke økonomi til et barn til så raskt.. så her blir det prioriteringer fremover ser jeg:) vi må kjøpe ny bil til og med..

på en måte så gleder jeg meg jo litt da, selv om det er skremmede at vi kommer til å ha TO barn om bare noen mnd! tenk så moro de får det sammen når de blir litt større=) og så er det jo veldig greit å "få det gjort" når jeg likevel er i siget... hehe. å føde barn tenker jeg på altså.. har alltid sagt at jeg vil være ferdig med å føde unger innen jeg fyller 30 (er snart 25, så har jo riktig så god tid på meg:)

Skrevet

Er NESTEN oppi samme situasjonen, bare at jeg venter det TREDJE :P hehe..

Det er 17mnd. mellom eldste og yngste gutten, altså min eldste er 22mnd. nå og min yngste blir 5mnd. <3

Så er jeg gravid igjen, venter en liten en med termin 20sept. ;D

Her har vi heller ikke rå'a egentlig til enda en, men det er fordi vi også må kjøpe ny bil, nytter liksom ikke få tre barneseter inn i hvilke som helst biler :o hehe..

Men men, vi er i et stabilt forhold, så abort kom aldri opp som noe tema uansett hvor slitsomt og hvor syrt det vil bli :P

Vi er begge unge, jeg er 21år og min kjære er 23år, så vi får se på det som positivt da :P hehe..

Jeg tenker som så at jeg vasker klær osv. til 4 så en til ville no ikke blitt det værste :P

Det lages middag hver dag uansett, så om vi lager til 4 eller 5 kommer jo på det samme osv. ;D

Skrevet

Å så godt å høre at det er fler i min situasjon her!! ja tenkte det samme at de kommer nok til å få det kjempe kjekt sammen når de er så like i alderen =) hadde ett litt tøft den siste delen av svangerskapet og i ettertid så håper virkelig kroppen min klarer dette her.

Vi er unge sjøl, blir 24 i slutten av året. Bestemte oss sjøl at vi skulle bli ferdig med unger innen vi ble 30 år og vi skal bare ha 2 unger så da blir vi visst ferdig tidligere enn forventet.. hehe =)

Puza90, oi ja det blir tette unger det. men hvordan var det å få så tette unger? ble det ikke ganske hektisk der hjemme ? bare ser for meg at guttungen min nå kommer sikkert til å løpe rundt når nye medlemskapet kommer til verden .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...