Gå til innhold

Hvor mange lar seg slikke av mannen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg synes det er skikkelig digg innimellom, men bare dersom jeg er nydusjet. Ellers ligger jeg bare og bekymrer meg for om jeg smaker litt for mye;) Dessverre er ikke mannen min noe særlig interessert i munnsex, hverken i å gi eller få:(

Annonse

Har aldri prøvd det, da jeg ikke er komfortabel med det. Mannen har veldig lyst og nevner det ofte, men jeg klarer bare ikke å slappe av med tanken på at han skal ligge med nesa og tunga der nede. Jeg er renslig av meg, men er likevel redd for at det skal både lukte og smake.

Liker det ikke. Han er så overivrig hvis han først får sluppet til, og da må jeg be han ta det med ro heeeele tiden, og det gidder jeg ikke. Rett og slett elendig på å gi oralsex, og jeg gidder ikke prøve å lære han opp heller lenger. Jeg har sagt 1000000 ganger at hvis han gjør sånn og sånn er det deilig, hvis han kjører på sitt eget løp er det ikke deilig, rett og slett ubehagelig, men han tror jammen han vet best der også.

Når jeg er ferdig med dette svangerskapet ønsker jeg å finne meg en elsker som kan gi meg oralsex, 10 år siden sist det var deilig, da med min ex :/

Jeg er ikke noe glad i å bli slikket, men min mann får lov om han har velig lyst. Det skjer ikke mye her i huset, han har gitt opp med å prøve å få meg til å like det.

Det er ikke det at det ikke er noe godt, men veldig mange andre ting jeg heller vil gjøre enn å bli slikka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...