Gå til innhold

Bruker du parfyme ? Om du gjør det er du en værre mor enn de som røyker inne !

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for opplysningen. Dette visste jeg faktisk ikke.

Men en liten dæsj parfyme for dagen, er vel ikke skadelig i følge artikkelen? Det sto jo "de som bruker mye parfyme".

Annonse

Det er STOR forskjell på en mamma som røyker inne på tross av alle advarsler om hvor skadelg det er for barna, og en mamma som har brukt parfyme som man ikke tidligere har visst var skadelig for barna. Hvorfor skal man forresten rettferdiggjøre ett onde fordi man oppdager ett annet onde som er mer skadelig??

Hvis du tar lettere på det å stappe babyen din full av nikotin, tjære, og annet møkk ved å lese om andre ting hyperallergiske barn reagerer på, så vær så god. Du er uansett ikke i en posisjon til å fordømme andre.

Og forresten: Jeg vil heller lukte godt av (litt) parfyme, enn stinke det verste av det verste på grunn av noe så tilbakestående som RØYK! :-)

Jeg har aldri prøvd å røyke og jeg sluttet å bruke parfyme da jeg fikk barn. Trodde det var almenkjent at barn ikke skulle være tett oppi parfyme. Skal nok begynne å bruke det igjen når de kommer på i ti års alderen, men da selvfølgelig bare litt om morgningen.

Helt uten parfyme er hysterisk. Det går an å ha en sprut nede på brystet eller der hvor klær dekker bedre enn akkurat på halsen istedet for å ha 3-4-5 parfymespruter. Det er jo bare kvalmende uansett .

Jeg er ikke hysterisk. har en lege som anbefalte meg å ikke gjøre det pga fare for astma osv...

Jeg lukter jo ikke vondt uten parfyme. Uten parfyme betyr jo ikke svett og jævlig;-)

Hilsen anonym som du svarte til..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...