Gå til innhold

Inspirert : Hvor mange her lar mannen sprute i munnen dems?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det handler om å gi seg selv til partneren. Uten hemninger og med fokus på partnerens glede. Gi ham fantastisk oralsex.

Sug ham slik at han nesten mister bevissheten av nytelse.

Kvinner som virkelig kan dette, og som i tillegg liker å gjøre det har et stort fortrinn i forhold til de som ikke gjør det.

Menn vil alltid tilbe kvinner som suger godt. Har vi først fått oppleve det en gang, vil vi alltid komme tilbake. Og vi vil alltid foretrekke en kvinne vi VET suger godt fremfor nye bekjentskaper vi er mer usikre på.

På samme måte vil vi også lettere prøve oss på nye bekjentskaper vi er usikre på, hvis vi vet at dagens partner IKKE suger..

Det er rett og slett så deilig. Og vi som har opplevd en oralsex-orgasme èn gang, vil gjøre mye for å få det igjen.

Vi vil føle (og vise) stor takknemlighet til kvinnen som behersker denne gledens handling.

Takknemlighet og ikke minst vilje til å gjøre det tilsvarende vidunderlig for henne. I motsatt fall vil jeg faktisk påstå at mannen lettere ser seg om etter andre alternativer og lettere kan være utro. Så, jenter, her er det alt å vinne.

Noen tips:

Hvis du er en av dem som ikke liker å suge, så prøv å lære deg å like det. Det er viktig. Mange menn liker ikke at partneren gjør noe hun egentlig ikke liker. Det blir bedre og mer ekte, hvis han merker at hun liker det hun gjør.

Det er ikke bra nok å bare ta pikken i munnen og bevege hodet. Det må suges. Ikke for hardt, og ikke for lett.

Omtrent som noe skal drikkes med sugerør.

Sug, massèr med tungen, og beveg hodet samtidig.

Lek med skaftet og pungen. Gjerne lenger ned også hvis du vet at han liker det.

Vær avslappet når du suger. Det haster ikke. Tillat at han jukker i mot og nærmest ‘tar’ deg i munnen like før han kommer. Det kan bli så deilig at han mister kontroll over bevegelsene sine.

Hvis han begynner å jukke i mot raskere og raskere, så hold hodet rolig og prøv å suge litt hardere. Bare litt.

For at denne orgasmen skal bli en supernova, må han komme i munnen. Du må omtrent suge orgasmen ut av ham. Hold ham fast etter det første orgasmestøtet, og forbered deg på spruten.

Akkurat når han kommer er det viktig at du ikke suger for hardt. Da er hodet på det aller mest følsomme og det kan lett bli smertefullt hvis det blir sugd for hardt da.

Så når han vrir seg som en ål av nytelse og du kjenner den varme orgasmen hans i munnen så ikke fortsett å sug. Men bruk heller tungemuskelen, hvis du klarer, til å gjøre munnen så trang som mulig.

Svelg hvis du kan, det er det optimale. Men det er ingen betingelse for en superorgasme. Det viktigste er at du har ham i munnen gjennom hele orgasmen.

Hvis du absolutt ikke liker smaken av det som kommer, så er du ikke alene. Det er ganske vanlig. Men det betyr faktisk så mye at jeg vil anbefale å ‘trene på’ å like den. Litt etter litt. Det er ikke farlig, men en enorm gave og kjærlighetserklæring til mannen deres.

Dere kvinner som gjør dette vil få en mann som vil gjøre alt for å gi dere størst mulig nytelse tilbake.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg suger og lar han sprute, liker det ikke men gjør det for mannen min.

ellers liker jeg å bli sprutet på klitoris, og en sånn sær ting jeg synes er deilig er å sitte i doggystyle mens jeg runker meg selv og mannen runker seg selv og like før det går for han presser han seg inn i meg og spruter meg full... deilig.

Skrevet

Kjære deg som skrev dette innlegget:)

Har du noen gang smakt på sæd? Sånn en hel munnfull? Det smaker jo helt innfor jævlig...

Skrevet

Sæd smaker ikke vondt, men blir påvirket av maten man spiser.

Så hvitløk før sugen han er feks ikke å anbefale.

Men gi din mann litt frukt feks ananas eller lignende.

Sug han da etter en stund så vil du smake noe godt, faktisk ananas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...