Gå til innhold

Hva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva var galt med gulvene? De var jo kjempelekre!

Jeg likte det godt, men foretrekker selv å bo i enebolig. Men om jeg skulle vurdert tomannsbolig var jo denne helt klart av de bedre jeg har sett. Deilig med så nytt, da er det bare å flytte rett inn. Stor hage var det også, og praktiske løsninger. Så ut til å være godt utnyttet.

Så det er flere Førde-damer på jakt der ute altså;)?

Jepp :)

Likte det veldig godt. Litt dyrt, men det er jo sånn prisene er her.

Vi bor i en tomannbolig nå også, men den er mye mindre og veldig upraktisk. Og ja, deilig med noe som er så nytt at man slipper å begynne med oppussing.

Var ikke meninga å kalle deg gal altså :D hehe

Annonse

Syns forresten ikke prisen for dette var så ille når du sammenligner med noen av de rønnene Førde-dama har linket til her inne, som har vært både dyrere og i mye dårligere stand. Men spørs om du må konkurrere med henne om dette da:) Hvis hun ikke omsider har kjøpt seg noe.

19.19

Strøkent var vel itt overdriv? Stiv pris for et hus med koreapanel på veggene, takess, tynne nittitallslister, baderom uten fliser på veggene.. osv... Lyst og trivelig, for all del, fine vinduer, fine guv.. men.. strøkent var det ikke altså :-)

Det ble nettopp solgt en leilighet rett ved siden av på 115 kvm for 5.2 mill. Den er riktignok helt ny og har utsikt, men det sier litt om både boligprisene i Førde og hvor populært akkurat dette området er. Det er på landet samtidig som det er 5 min fra sentrum.

Hilsen ei som er fra Førde, men som nå bor i Bergen. Prisene er omtrent de samme, så hvorfor flytte hjem?

Jeg syns huset var fint. Skulle jeg bodd i Førde hadde dette området vært førstevalget! Bra med sol er det også.

Annonse

Flott hus. Eneste jeg la merke til er at når jeg ser på det ene bilde av soverommet, så synes jeg det ser ut som om strømtilførselen til den ene stikkontakten ligger utenpå veggen. Er det blitt gjort noen ommbygginger? Etter vi leide et hus der alt av strøm låg utenpå veggene så er jeg veldig obs på dette. Men kansje bare en bagatell for dere.

Nå virker endelig linken slik at jeg fikk sett:)

Syns huset var fint, men er personlig mer glad i eikeparkett. Ville ikke hatt regnskogparkett i mitt hus. Men om man liker det så er det jo greit. Ellers har jeg ikke noe å utsette, eller jo, ville nok hatt hvite vegger på badet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...