Gå til innhold

Jeg er visst gravid igjen...

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Men jeg tror realistisk sett ikke at det kommer til å gå bra denne gangen heller fordi Hcg-verdiene mine er ALTFOR lave. Har kommet til 4+5 i dag, og ultralyden viste ingen ting, bare en tykk og fin livmorslimhinne på 14 mm. Skal tilbake til ny kontroll om en uke. Så rart at jeg blir så utrolig fort gravid nå, dette er tredje graviditeten siden mai 2010! Tydelig at Puregon + Menopur gjør susen. Men det er vel eggene som har for dårlig kvalitet, frykter jeg. Jeg er nå 43 1/2 år, så tiden renner snart ut...

Fortsetter under...

Gratulerer så masse. Kan berolige deg med at du ser ikke annet enn fortykkede slimhinner eller hvis du er heldig 2 bittesmå prikker som kan tyde på graviditet så tidlig, er heller ikke alle som har så høy hcg så tidlig i sv.skapet. Kan jo også være at du ikke er fullt så langt som du tror. Var selv på ul igår og ble satt ei uke tilbake foreløpig pga fosterets størrelse. Egget kan jo også gå i dvale noen dager. Krysser fingre for at det går bra. Klem

Takk for svar, MK73 og katta76.2teensog2tette.i okt.! Går det bedre med deg nå, MK73? Jeg håper det!

Hcg-verdiene er veldig lave, nesten ikke vits i å nevne dem: 36 på 14 DPO og 81 på 19 DPO. Så du skjønner at her kan det ikke er mye å rope hurra for. Da jeg ikke trodde jeg var gravid, droppet jeg Pregnyl-sprøyten i 11 dager før jeg nå begynte på den igjen. Men jeg tenker at egget har dårlig kvalitet uansett Pregnyl eller ikke. Dumt å kaste bort så mye dyrebar tid på graviditeter det ikke blir noe av. Blir nok min 3. SA på 3/4 år nå. Jeg er faktisk helt avslappet til hele denne graviditeten, kjenner jeg. Sikkert like greit.

Lykke til til dere begge to! :-)

Hvor langt på vei har du kommet, katta76.2teensog2tette.i okt.! Fikk du se et bankende hjerte i går? Ja, forsteret kan jo vokse i rykk og napp. Jeg vet nøyaktig når jeg hadde eggløsning, så det er nok Hcg-verdiene som er så lave at man ikke ser noe på ultralyden.

Hei, 2barnsmor-2011♥♥? !

Hmm, ja, jeg skjønner skepsisen din mhp de HCG-verdiene, også med tanke på stigningen. Kan du ha hatt EL senere?

...du får bare ta det en dag om gangen og se hvordan det går. Klarer du å hente frem litt positivitet? Jeg heier i alle fall på deg og spiren din!

Sikkert ikke dumt at du er avslappet heller, før eller senere må jo dette gå bra :-) Du blir jo gravid - det handler bare om at det rette egget skal bore seg fast.

Klemmer til deg

Annonse

Glemte å svare på spørsmålet ditt..

Tja, med meg er det omtrent det samme. Hjelper å slappe av og gi kroppen ro, kjenner jeg, spesielt siden jeg har fått mange av de vanlige symptomene også, så jeg er litt slapp, kvalm, trett og svimmel i tillegg til blødningene. Ble litt for mye aktivitet igår, og det kjentes, så idag blri det mer ro, med litt VM på TV :-)

Ny kontroll mandag - så da får vi ny status.

Hei igjen. Nei det var visst ikke så mye stigning nei. huff.. Håper det plutselig vil stige drastisk at det kun ligger litt i dvale.

Jeg skal være 7+3 etter mens termin, idag, altså 7+2 igår på ul, men vet jeg hadde noen dgr forsinket el så ble satt til 6+1 igår, noe jeg ikke likte så godt. Alt så flott ut da, bankende hjerte på 120 slag og plommesekken så fin ut. Så håper bare at det vokser til neste ul den 15 mars. Ble jo satt tilbake en uke den gangen jeg mistet i uke 14 også, men da hadde jeg ikke forsinket el og magefølelsen var dårlig hele veien + merkelige symptomer. Nå er jeg virkelig dårlig med kvalme, tretthet, oppkast osv. Håper det går veien for oss begge to., og selvfølgelig deg også MK73, Klem fra meg.

Ble litt rotete skrevet, men ser etter sønnen og er kvalm som en alke hehe.

• 2 uker senere...

Heisann!

Du gir deg ikke ser jeg :-)

Sååå bra...

Ja etter mine 9 forsøk så trodde jeg ikke det skulle gå heler...men som Hausken klokelig sa...du blir gravid så vi må bare finne det rette egget...

Greier du å tenke slik blir prosessen..kaaaaaanskje litt lettere å bære?

Lykke til videre i allefall! Håper veldig du når målet ditt!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...