Gå til innhold

Jeg er visst gravid likevel...

2barnsmor-2012♥♥?

Anbefalte innlegg

Men jeg tror realistisk sett ikke at det kommer til å gå bra denne gangen heller fordi Hcg-verdiene mine er ALTFOR lave. Har kommet til 4+5 i dag, og ultralyden viste ingen ting, bare en tykk og fin livmorslimhinne på 14 mm. Skal tilbake til ny kontroll om en uke. Så rart at jeg blir så utrolig fort gravid nå, dette er tredje graviditeten siden mai 2010! Tydelig at Puregon + Menopur gjør susen. Men det er vel eggene som har for dårlig kvalitet, frykter jeg. Jeg er nå 43 1/2 år, så tiden renner snart ut...

Fortsetter under...

Oi, det var en overraskelse! Men, hvor lave er verdiene dine da? Du har vel tatt flere hcg-prøver for å sjekke stigning - det er jo det som forteller noe...

Og, når du ikke er lengre enn 4+5 så mener jeg å ha hørt at det er normalt at man ikke ser noe på UL.

Jeg vil jo så gjerne gratulere deg, men siden alt er så usikkert er jo det også litt vanskelig...

Varm klem

Ja, jeg hadde ikke regnet med det jeg heller. Hcg-verdiene er veldig lave, nesten ikke vits i å nevne dem: 36 på 14 DPO og 81 på 19 DPO. Så du skjønner at her kan det ikke er mye å rope hurra for. Da jeg ikke trodde jeg var gravid, droppet jeg ut Pregnyl-sprøyten i 11 dager før jeg nå begynte på den igjen. Men jeg tenker at egget har dårlig kvalitet uansett Pregnyl eller ikke. Dumt å kaste bort så mye dyrebar tid på graviditeter det ikke blir noe av. Blir nok min 3. SA på 3/4 år nå. Jeg er faktisk helt avslappet til hele denne graviditeten, kjenner jeg. Sikkert llike greit. Hvordan går det med deg da, Lillesøster/bror til tulla?

Hmm, er enig i at det er veldig lave verdier, og at stigningen heller ikke er som den burde, så jeg er enig med deg at det ikke er så veldig mye å rope hurra for, men man vet jo aldri heller da - har hørt så mange rare historier før. Det er jo ihvertfall fint du har en kontroll igjen relativt raskt, og forhåpentligvis kan det gi deg et endelig svar. Veldig bra at du også er avslappet. Det skal ikke være enkelt for oss "gamlingene"....har jo selv også 2 SA og 1 MA på - riktignok noe lengre tid enn for deg - nesten 1.5 år. Det er nok eggkvaliteten det går på ja.

Men, er ved godt mot. Her er jeg på 9DPO, så neste uke får vi se hva det blir til denne runden for oss...

Men, krysser nå fingrene for deg allikevel jeg da... :-)

Uff, føler med deg, men som du sier, når det først var galt, så er det jo greit at det er over så raskt. Ønsker deg masse lykke til videre ihvertfall!

Her kom tante to dager før ikm denne pp, så det ble ikke lenge "spenning" på meg denne gangen.

Hvordan går det med deg nå?

Varm klem!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...