Gå til innhold

25 grader idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut å trille for andre gang idag i strålende sol.

Mini har kun på seg langarma body og tynne jogge bukser :)

Tenker på alle dere som sliter med å få vogna over brøytekantene, hehe

Sorry, mener ikke å strø salt i sårene, men det er så deilig med vår :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må bare spørre, hvor i all verden befinner du deg? hehe :) her har vi liten kuling og 11- grader ute, og litt snø.... :P KALDT

Skrevet

hehehe, men du jukser jo, du som bor i Spania (for det var Spania, eller?) :D

Her er det "bare" 3-4 minus idag, og solgløtt gjennom skyene, så nesten vårstemning her også, etter alle de iiiskalde dagene i vinter:p

Skrevet

Jo det er Spania vi er i og akkurat nå er det deilig :)

Men i neste uke får vi kuldesjokk, da skal vi til Geilo på vinterferie og minis første Norges tur :)

Skrevet

Urk.. dårlig gjort med sånne innlegg... ;-);-) Her begynner vi å bli alvorlig lei av vinteren, og savner våren hvor vi bare kan ta lille ut i bæresele!!

Skrevet

Blæææh!

Det er ikke det at det er -10 hver dag, men det slutter jo aaaaldri å snø! Vi får glede oss over musklene vi får...

Og tenk så fint vi får det til sommeren her når du svetter i 40 grader hehe (hm, du skal vel til Norge du da tenker jeg)...

Litt misunnelig kan man si, kos deg i varmen!

Skrevet

hehe, sorry, var enda varmere idag, hehe 26, hadde ikke tenkt å skrive det her inne, synes jo synd på dere der oppe i kulda og snøen.

Men jeg får den selv i neste uke på Geilo, gleder meg til litt vinter jeg :)

Et pluss siden det har vært så fint vær her i det siste, er at jeg har brukt bilsetet på vogna på trilletur. Stor suksess, mini mye mere fornøyd når han kan se hva som foregår. Hater jo å ligge når vi triller. Blir nok nødt til å ta sportsdelen i bruk snart.

Blir forresten spennende å se hvordan 4 timer på fly blir med mini siden han er kjent som litt av en hyler :)

Skrevet

Har akkurat vært tre uker i spania selv, var deilig! Men faktisk så er det veldig bra brøyta her i hjemlandet nå, og nå er også den verste kulden også over. Så jeg ser frem til vårsol, snøsmelting, takdrypp og snøklokker, veldig fint det også!!!

Skrevet

Urettferdig! Og jeg ble skikkelig misunnelig nå! He he I dag er det faktisk "varmt" her også om man kan si det sånn. Er bare - 2! Hurra!:)

Spørs om dere ikke får ett lite kuldesjokk når dere kommer til Geilo ja;)

Skrevet

Var du på kanariøyene :)

Våren i Norge er herlig den og sommeren, tar meg nok en tur hjem i sommer for å slippe unna heten. Ekte kald og våt nordnorsk sommer som venter meg da :)

Ps 26 gr idag og helt vindstille :)

Skrevet

2gutterogeijente, gleder meg veldig til litt vinter og en tur i bakkene, og kanskje jeg kan innvitere til barselstreff i spania :)

Skrevet

Det hadde vært supert med barseltreff i Spania! Vi kommer! He he Tror mannen min hadde blitt lang i maska om jeg hadde sagt jeg skulle til Spania på treff ja. He he

Blir sikkert godt å komme seg ut i bakkene ja:) Deilig det når man vet man skal hjem til sol og varme etterpå;)

Går heldigvis i lysere tider i møte her i Norge nå, og jeg elsker våren! Beste årstiden i året:)

Ha en fin fredagskveld:)

Skrevet

Aaah det hørtes fantastisk ut!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...