kinaputten Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Skal ut å trille for andre gang idag i strålende sol. Mini har kun på seg langarma body og tynne jogge bukser Tenker på alle dere som sliter med å få vogna over brøytekantene, hehe Sorry, mener ikke å strø salt i sårene, men det er så deilig med vår
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 må bare spørre, hvor i all verden befinner du deg? hehe her har vi liten kuling og 11- grader ute, og litt snø.... KALDT
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 hehehe, men du jukser jo, du som bor i Spania (for det var Spania, eller?) Her er det "bare" 3-4 minus idag, og solgløtt gjennom skyene, så nesten vårstemning her også, etter alle de iiiskalde dagene i vinter:p
kinaputten Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2011 Jo det er Spania vi er i og akkurat nå er det deilig Men i neste uke får vi kuldesjokk, da skal vi til Geilo på vinterferie og minis første Norges tur
enits40 Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Urk.. dårlig gjort med sånne innlegg... ;-);-) Her begynner vi å bli alvorlig lei av vinteren, og savner våren hvor vi bare kan ta lille ut i bæresele!!
Pumba78 Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Blæææh! Det er ikke det at det er -10 hver dag, men det slutter jo aaaaldri å snø! Vi får glede oss over musklene vi får... Og tenk så fint vi får det til sommeren her når du svetter i 40 grader hehe (hm, du skal vel til Norge du da tenker jeg)... Litt misunnelig kan man si, kos deg i varmen!
kinaputten Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2011 hehe, sorry, var enda varmere idag, hehe 26, hadde ikke tenkt å skrive det her inne, synes jo synd på dere der oppe i kulda og snøen. Men jeg får den selv i neste uke på Geilo, gleder meg til litt vinter jeg Et pluss siden det har vært så fint vær her i det siste, er at jeg har brukt bilsetet på vogna på trilletur. Stor suksess, mini mye mere fornøyd når han kan se hva som foregår. Hater jo å ligge når vi triller. Blir nok nødt til å ta sportsdelen i bruk snart. Blir forresten spennende å se hvordan 4 timer på fly blir med mini siden han er kjent som litt av en hyler
Canari Skrevet 25. februar 2011 #8 Skrevet 25. februar 2011 Har akkurat vært tre uker i spania selv, var deilig! Men faktisk så er det veldig bra brøyta her i hjemlandet nå, og nå er også den verste kulden også over. Så jeg ser frem til vårsol, snøsmelting, takdrypp og snøklokker, veldig fint det også!!!
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 25. februar 2011 #9 Skrevet 25. februar 2011 Urettferdig! Og jeg ble skikkelig misunnelig nå! He he I dag er det faktisk "varmt" her også om man kan si det sånn. Er bare - 2! Hurra! Spørs om dere ikke får ett lite kuldesjokk når dere kommer til Geilo ja;)
kinaputten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 25. februar 2011 Var du på kanariøyene Våren i Norge er herlig den og sommeren, tar meg nok en tur hjem i sommer for å slippe unna heten. Ekte kald og våt nordnorsk sommer som venter meg da Ps 26 gr idag og helt vindstille
kinaputten Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #11 Skrevet 25. februar 2011 2gutterogeijente, gleder meg veldig til litt vinter og en tur i bakkene, og kanskje jeg kan innvitere til barselstreff i spania
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 Det hadde vært supert med barseltreff i Spania! Vi kommer! He he Tror mannen min hadde blitt lang i maska om jeg hadde sagt jeg skulle til Spania på treff ja. He he Blir sikkert godt å komme seg ut i bakkene ja:) Deilig det når man vet man skal hjem til sol og varme etterpå Går heldigvis i lysere tider i møte her i Norge nå, og jeg elsker våren! Beste årstiden i året:) Ha en fin fredagskveld:)
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Aaah det hørtes fantastisk ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå