1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 ...og kan dermed hoppe inn her. Har liksom ikke helt gått opp for meg etter 10pp!!! men 3 positive tester er vel ganske bankers. Er da 4+1 ,så tidlig enda men er da en start Håper alt går bra:) Har en aktiv 3 åring fra før så håper jeg ikke kommer til å tenke på det like mye som sist hehe
mammatina24 Skrevet 25. februar 2011 #2 Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så masse me spiren =) ja går i 100, me ein 3 åring i hus =) masse lykke til i svangerskapet =)
mammatina24 Skrevet 25. februar 2011 #3 Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så masse me spiren =) ja går i 100, me ein 3 åring i hus =) masse lykke til i svangerskapet =)
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 25. februar 2011 #4 Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så mye:) Jeg er 4+ 3, kjempespennende:) Har jente på 15 mnd fra før, så håper også at hun skal oppta tankene mine såpass mye at eg ikkje tenker på babyen heile tida!!!! Masse lykke til:)
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2011 Takk skal dere ha .) jeg og er 4+3 idag... hvilke symptomer har du baby.nr2.2011? jeg har bare litt ømme pupper så ikke stort å skryte av her..hehe
miemien Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Å så gøy!! Jeg og! Har testa positivt i dag. Ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei. 4-5 uker. Går bare rundt å smiler....
puza90 Skrevet 26. februar 2011 #7 Skrevet 26. februar 2011 Gratulerer så mye mye med spire i magen Tiden går MYE fortere med barn i hus altså, det skal være bra sikkert og visst ja Første svangerskapet følte jeg var en evighet selvom jeg var frisk og rask hele svangerskapet, og ikke hadde noe og klage over Mens det andre svangerskapet bare ble poff over, og det ble 17mnd. mellom guttene Nå har jeg to gutter altså, som er 5mnd. og 22mnd. og er allerede i uke 10+6 =O Følte jeg tok testen i går jo haha..
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 26. februar 2011 #8 Skrevet 26. februar 2011 Hei hei! Like langt vi da, så gøy:) Hadde ømme pupper fra uke 3-4, men det har gitt seg nå, har i tillegg vert veldig trøtt og faktisk litt kvalm enkelte dager. Nå har jeg hatt magesmerter siden i går kveld, så vært litt nervøs for at det går galt, men har ikke fått noen blødning, så satser på det bare er kramper el noe i livmora:) I forrige svangerskap merka eg ingenting før i uke 8, så er litt forskjellig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå