Gå til innhold

Jaaaa jeg er gravid....

1 Gulljente + gull i magen <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og kan dermed hoppe inn her. Har liksom ikke helt gått opp for meg etter 10pp!!! men 3 positive tester er vel ganske bankers.

Er da 4+1 ,så tidlig enda men er da en start :) Håper alt går bra:)

Har en aktiv 3 åring fra før så håper jeg ikke kommer til å tenke på det like mye som sist hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse me spiren =)

ja går i 100, me ein 3 åring i hus =)

masse lykke til i svangerskapet =)

Skrevet

Gratulerer så masse me spiren =)

ja går i 100, me ein 3 åring i hus =)

masse lykke til i svangerskapet =)

Skrevet

Gratulerer så mye:) Jeg er 4+ 3, kjempespennende:) Har jente på 15 mnd fra før, så håper også at hun skal oppta tankene mine såpass mye at eg ikkje tenker på babyen heile tida!!!! Masse lykke til:)

Skrevet

Takk skal dere ha .) jeg og er 4+3 idag... hvilke symptomer har du baby.nr2.2011? jeg har bare litt ømme pupper så ikke stort å skryte av her..hehe

Skrevet

Å så gøy!! Jeg og! Har testa positivt i dag. Ikke helt sikker på hvor langt jeg er på vei. 4-5 uker. Går bare rundt å smiler....

Skrevet

Gratulerer så mye mye med spire i magen :D

Tiden går MYE fortere med barn i hus altså, det skal være bra sikkert og visst ja ;)

Første svangerskapet følte jeg var en evighet selvom jeg var frisk og rask hele svangerskapet, og ikke hadde noe og klage over :P

Mens det andre svangerskapet bare ble poff over, og det ble 17mnd. mellom guttene :)

Nå har jeg to gutter altså, som er 5mnd. og 22mnd. og er allerede i uke 10+6 =O

Følte jeg tok testen i går jo :P haha..

Skrevet

Hei hei! Like langt vi da, så gøy:) Hadde ømme pupper fra uke 3-4, men det har gitt seg nå, har i tillegg vert veldig trøtt og faktisk litt kvalm enkelte dager. Nå har jeg hatt magesmerter siden i går kveld, så vært litt nervøs for at det går galt, men har ikke fått noen blødning, så satser på det bare er kramper el noe i livmora:) I forrige svangerskap merka eg ingenting før i uke 8, så er litt forskjellig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...