Gå til innhold

slimproppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid kan det gå fra denne forsvinner til fødsel ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med siste svangerskapet mitt fikk jeg slimproppen rundt 18 tiden og fikk babyen kl 1630 dagen etterpå:-)....de måtte ta vannet på meg da vannet ikke gikk av seg selv.Jeg tror at det varierer fra pers.til pers.

Lykke til.

Skrevet

Slimproppen gikk hos meg på onsdag (1 uke siden) og jeg går nå her enda og ruger:(

Var hos legen på mandag og hun bekreftet at slimproppen var gått, hun tok rett på hodet tl baby og mente at fødsel kunne starte når som helst.

Kom igjen da!!

Skrevet

Slimproppen gikk hos meg i uke 36 , noe jordmor bekreftet da hun sjekket meg nedentil og kom oppi hodet til babyen . Men det ser ut til å ha dannet seg ny på meg som driver å går nå igjen har hatt mye slim/utflod igjen disse siste dagene ( er nå i uke 39) så er veldig forskjellig tror jeg :) hos ei venninde av meg så gikk slimproppen 2 døgn før barnet kom og hos andre har det tatt uker.

Skrevet

Hmmm jordmor tok rett på babyen min sitt hode på mandag hun, da hadde jeg begynt å åpnes, men slimproppen kom i formiddag... nå sitter jeg her med tak i rygg og kraftige menskramper så håper det utvikler seg til noe, hadde termin igår....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...