Gå til innhold

Føler meg tom

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat mista igjen, legen sa jeg var i sjette uke selv om det ikke rimer helt med syklus. Følte at jeg hadde forberedt meg på svaret siden jeg hadde småblødninger, men allikevel sitter jeg her dagen etter og føler meg helt tom. Kanskje er det bare tilfeldig at det har skjedd to ganger nå, men man gjør seg jo noen tanker. Skal det skje gang på gang? Var heldigvis hos en helt topp lege, som hadde forståelse, og som mente jeg skulle snakke med fastlegen om tester som kunne si noe om årsaken. Kommer aldri til å kunne glede meg over å bli gravid pga engstelsen føles det som. Heldigvis er samboeren min også klar, så vi prøver igjen så fort vi kan. Ser jo her inne at det er mange som har det sånn, og mange som har mista mange flere ganger, men man føler seg så alene, "Alle" jeg kjenner har opplevd det en gang, ingen jeg kjenner har det skjedd flere ganger. Huff det er lett å bbli selvmedlidende...

Fortsetter under...

Skjønner godt du føler deg tom! Kjenner følelsen sååå godt!

Trist å høre at du har mistet to ganger. Selv har jeg "bare" mistet en. Men kjenner andre som har mistet flere ganger. Kjenner bl.a. noen som har mistet fem ganger, men har likevel to skjønne barn! Så det skjer, og er likevel stor sjanse for at det går bra neste gang. Skjønner tankene begynner å spinne, men mest sannsynlig så er det bare tilfeldig.

Men håper virkelig at dere snart får babyen dere ønsker dere! For noen er veien til barn tyngre enn for andre, desverre, og jeg håper dere har fått deres dose. Mirakelbabyen deres vil iallefall ikke bli tatt for gitt!

Masse lykke til!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...