1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Etter å ha intatt Vitex i 1 1/2 mnd så satt jammen spiren. Det kan vel ikke være noe tilfeldig når jeg har prøvd i 10 mnd uten noe resultat. Vil virkelig anbefale dette vidundermiddelet til alle. Er jo vært en sjanse for de som er ute etter å få litt fortgang i sakene. Hadde EL 2-3 dager etter jeg hade sex. Så det går tydeligvis greit å bli gravid selv om man ikke har sex akkurat på EL. JIPPI :) Er så glad :)
Lollo83 <3 Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Gratulerer masse!!!! Hva er vitex egentlig? Har sett at en del snakker om det her på bim, men har aldri helt fått med meg hva det egentlig er.... Kos deg masse med den voksende magen. Håper spiren klorer seg fast og blir værende! Hvor nærmt/lenge etter ikm fikk du positiv test??
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 JEg går på vitex nå, hååååper det går bra for min del og. Er du spotter fra før? Hva med symptomene dine?
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2011 lollo: vitex er et naturmiddel (kjøpte det på helsekosten.dk) som skal stabilisere hormonene og fremme fruktbarheten. Kan brukes til å stabilisere uregelmessige sykluser o.l. jeg prøvde det egentlig bare for morro skyld..å hadde lest om MANGE som ble gravide første mnd. etter start. Å det blei jo jeg og så absolut verdt å prøve, må jo prøves det som prøves kan sier jeg..hehe Fiffi: jeg er ikke spotter...og har regelmessige sykluser på mellom 24-28 dager mest 27. Tok en test på IKM (lørdag)..den var negativ så jeg tok meg en fest så når TR fortsatt ikke kom på tirsdag tok jeg en test på morran å den var svak positiv...en til på ettermiddagen som var svak og en idag tidlig den var sterkere Har kjent etter symptomer hver mnd. men trur jeg er dne mest symptomfrie personen som finnes. Men eneste jeg kan kjenne antydning til nå er LITT ømme pupper og har hatt litt rare bevegelser nederst i magen..liksom litt kribling, strekking akkurat som det føles som dete r noe som er litt for stramt ved livmoren..vet ikke hva det betyr men håper dte er noe bra HVor lenge har du gått på vitex fiffi? håper virkelig det klaffer for dere snart
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Det er første måned med Vitex for min del. Har gått på det siden mensslutt, nå er jeg 3 dpo! så håååper virkelig det setter inn nå. Jeg er en spotter, så håper også på en forlenget lutealfase Gleder meg virkelig til IKM!!! Åh du er så heldig som har en spire nå!!! Gratulerer så utrolig mye!
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. februar 2011 ok masse lykke til å håper det skjer like raskt etter vitex start for deg
babylykke2 Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Gratulerer så masse . Nå har jeg bestilt meg vitex på helsekosten.dk, tok der lang tid før du fikk det? . Veldig lyst å prøve det når det fungerer for andre
Loppa Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Gratulerer! Jeg har brukt Vitex denne mnd. og er 3 dager etter med mensen. Jeg prøver det fordi jeg spotter litt før mens. Denne mnd har jeg ikke spottet. Natt til onsdag hadde jeg noe blodig utflod, men ikke mer etter det. Ikke testet da vi trenger ICSI for å bli gravid. (har hatt 1. forsøk - neg. ) Iflg. gyn. kan vi bli gravide selv, men det er vanskelig pga. sæden...
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2011 Takk:) nei tok ikke lang tid..bare noen få dager,,ikke dyrt var det heller. lykke til folkens..får vel enkli hoppe over i 1. trimester men der er det ikke like mye aktivitet..koseligere her faktisk hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå