Gå til innhold

til dere med blide babyer, samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har hatt kjempeblide babyer, har de fortsatt med å bli kjempeblide unger når de har blitt større? :)

Sikkert litt dumt spm, men synes bare alle andre har sånne kjempeblide babyer, mens min mini er litt mere krevende :) Liker ikke trille tur, liker ikke kjøre bil, liker ikke sitte i vippestolen og synes generelt det å ligge litt for seg selv er usj og når jeg forsvinner ut av synsvinkel er det som oftest krise. Med andre ord, han hyler litt mere enn gjennomsnittet tror jeg :) Men elsker han da like mye uansett :)

han er 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begge mine er slik som du sier, eller eldste likte å kjøre bil og vogn, men nektet å sitte i vogn fra hun var ca 8 mnd :P å minstemann liker ikke bilen, men vogna, eller dvs etter 10 min så gir han opp å sovner:P

er og har vært krevende,

fks jenta mi er 2 år nå og super blid jente, men hun har vært krevende, og var da tidlig ute med å krappe å bevege seg å ikke minst å prate, nå snakker hun så og si helt rent og setter sammen setninger på over 5 ord :) prater som en foss..

så jeg tror at siden de er så krevende å skal ha mye oppmerksomhet å lek osv så utvikler de seg gjerne litt raskere både psykisk og fysisk i forhold til en baby som alltid er så snill og liker å ligge alene så "trenger" man ikke leke å prate hele tiden..

kjenner fks en som har en baby på 8 mnd som ikke kan sitte eller krabbe eller åle seg, han er fornøyd med å ligge i ro på teppet :)

mens jenta mi i den alderen kunne allerede gå litt og reise seg opp og ned osv :) så du får ta det med et smil :) er vell blid når h*n får oppmerksomhet? :) l

lillegutten min er akkurat slik :) og han har rullet og skubbet seg bakover, og kan ligge på magen å gripe en leke, (sjelden han gjør det)

Skrevet

Høres ut som min lille loppe dette, hun er også av den sosiale sorten, som ikke liker seg så godt alene dessverre :P Så jeg vil heller si sosial enn sur, og kan berolige deg med at dette ikke trenger å bety sur og vanskelig unge for alltid- da personligheten deres på langt nær er ferdig utviklet enda=)

Skrevet

Høres beroligende ut for meg dette her :)

Mini virker også som en kar som har travelt med å komme seg frem i livet, vil bare sitte, ta situps, hoppe, flyve, ro ro ro din båt og ro til fiskeskjær, så kommer nok til å få en mini med krutt i rumpa ja :)

Storesøster gikk da hun var 9 mnd og som jeg kan huske var hun er superblid baby og er en superblid 19 åring idag og har vært superblid hele sitt liv. Alle som møter henne sier alltid at det ser ut som om hun "har sola" i ansiktet :)

Og som Lykkelig sier, så er jo ikke personligheta demmes formet enda, så da er det håp for mini også da :) puh :)

Hilsen en blid mamma :)

Skrevet

Min er også krevende vil jeg si, skal alltid være der det skjer og ikke ligge for seg selv, det være på teppet, i vogna eller i et bilsete. Men samtidig er han verdens blideste gutt, han smiler alltid og er blid og fornøyd når han får være sammen med mamma eller pappa!

Skrevet

Eldste som nå er 3 år og 5mnd hadde kolikk de 3 første mnd, men etter det var han en sjeleblid unge som aldri klagde.

Nå er han fortsatt superblid, men en ganske krevende gutt hvor man må vite akkurat hvilke veier i labyrinten man skal gå, for at man skal komme noen vei, hehe... Har han nok etter meg.. Men så er det jo trassalderen som er i full blomst også, så trøster meg litt med det:P Han kan virkelig være ett troll til tider!! Hihi.

Yngste på 6mnd hadde kolikk til han var 2mnd, etter det har han også vært superblid hele tiden. Han klager aldri, med mindre han er trøtt eller sulten. Han har ett mye roligere temperament enn storebroren sin, så vi er spente på hvordan han blir:)! Hehe.

Skrevet

Har lurt på det samme med min! Han kan være superblid og et skikkelig sjarmtroll, men det er bare når HAN vil, og slett ikke hele tiden. Når noen kommer bort for å pludre og snakke med ham og smiler sine bredeste smil til han, kan han stirre tilbake, alvorlig som en pave!! He-he, en litt kostbar kar, med andre ord !

Skrevet

Haha syntes jeg ser det for meg enits. Er som å høre om eldstegutten vår på 3!

Skrevet

min første var sånn...sove lite på dagen, helst sitte på fanget hele tiden, hyyyyle om hun måtte ligge i vippestolen eller på gulvet. Likte ikke å sitte i bil osv. hun ble heldigvis mye lettere da hun begynte å komme seg rundt på egenhånd. nå er hun 5 år, en blid jente som har vært kjempeflink å leke med seg selv i mange år:)))

Denne gangen har jeg ei som elsker å ligge på gulvet, elsker å ligge i vippestolen, som ligger blid å venter i senga mens jeg lager MME, som elsker å ligge å se på at jeg støvsuger og rydder. Hun er blid dagen lang og jeg koser meg faktisk mer denne gangen...men akkurat nå som hun er syk minner hun litt om storesøster hehe

Skrevet

Min gråt masse, ville ikke trille, kjøre bil eller noe da han var 3- 4 mnd. Nå er han 8 mnd og blid nesten hele tiden.

Skrevet

Min 8 mnd gamle gutt er SÅ blid:-) Men det er kun siste ca 3 ukene det har vært slik. Vet ikke helt hva som skjedde, men plutselig var han bare blid og fornøyd. Før det kunne han ikke ligge noe for seg selv. Måtte ha variert underholdning hele tiden og bæres mye.

Han begynte å komme seg framover for to uker siden, men han har vært en solstråle siden før det. Kanskje det var da vi sluttet med nattmat han ble glad, hehe?

Nå er han forkjølt med hoste og mye snørr, men er likevel merkelig blid og fornøyd;-) Måtte det vare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...