Gå til innhold

til dere med blide babyer


kinaputten

Anbefalte innlegg

Dere som har hatt kjempeblide babyer, har de fortsatt med å bli kjempeblide unger når de har blitt større? :)

 

Sikkert litt dumt spm, men synes bare alle andre har sånne kjempeblide babyer, mens min mini er litt mere krevende :) Liker ikke trille tur, liker ikke kjøre bil, liker ikke sitte i vippestolen og synes generelt det å ligge litt for seg selv er usj og når jeg forsvinner ut av synsvinkel er det som oftest krise. Med andre ord, han hyler litt mere enn gjennomsnittet tror jeg :) Men elsker han da like mye uansett :)

 

han er 4 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde mest sur baby! Gråt nesten hele tiden. Nyttet ikke å gjøre noe med ham. Kan trøste med at han fra ca 1 år har vært verdens blideste unge. Nå er han 2,5 og har et helt ekstremt smittende humør uansett hvor han går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Eldste var sånn som din, alt var feil. Og det er det visst enda...hun er 6 år

Minsten var superblid, kosa seg i sitt eget selskap, blid og fornøyd uansett. Nå er han 3 og er stort sett like blid og rolig, men med litt mer bestemte meninger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her velger jeg å høre på Berta og ikke Palmesus (ikke personlig hehe) :D

 

Mini er jo veldig blid når han er blid og han blir holdt på fanget og underholdt, bare ikke noe stas å være "alene".

 

Så håper at det går seg til og at når han blir mere mobil så blir verden mere spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To var blide som babyer, en var ikke så blid. ;)

Nå er de solstråler alle sammen.

 

Hun som skrek mye som liten ble happy da hun begynte å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla mi var helt lik rundt 4 mnd alder, men når hun tippet over 6/7mnds alder endret ting seg. Fra da av er det nesten bare smil og latter å få fra henne. Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minstejenta vår var alltid blid som baby, og det er hun enda også. Nå er hun 3.5 år. Veldig lettvint unge, som alltid er fornøyd med det vi gjør eller holder på med:) Ganske selvstendig etterhvert også, og flink til å ordne seg selv og hjelpe andre.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to var omtrent som din, ikke bare blide med andre ord...

Nå er de 4 og 1,5 år. De har fortsatt veldig sterke meninger om alt mellom himmel og jord, og et hett temperament, samtidig som de er veldig åpne, i stort sett glade (når de ikke er veldig sinte for noen filleting, da!), har masse fantasi, er morsomme, og godt likt av de fleste. Sterke personligheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å høre at "sure" babyer også blir blide til slutt :D

 

I dag har jeg fått han til å le skikkelig for første gang ved å lage artige grimaser og merkelige lyder. Fikk helt latterkrampe selv :D

En deilig tid man går inn i nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Haha, det er helt greit ;o) Jenta mi har vært utredet for adhd, og jeg har fått det forklart (hun fikk ikke diagnosen, men det er "noe" der) at hun nok alltid kommer til å være sånn, desverre. Veldig leit med et barn som aldri er tilfreds... Satser på at det går bedre for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff adhd er ikke lette saker. Min nieses sønn har det og han er høyt og lavt hele tiden, tar hatten av for henne altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, det er akkurat som vrangulfen jeg har, han skikkelig vrælte i bil, vogn, vippestol og hvis han lå alene på gulvet. Badebalje var også krise. Nå er han åtte måneder, og det har blitt bedre. Ikke helt fornøyd med alt ennå, da. Men akkurat som din er han kjempeblid når han får det som han vil og blir holdt. Så jeg bærer og bærer. Heldigvis er det pappaperm nå :)

 

Jeg sammenligner med storebroren og de andre babyene på barselgruppa. Det er bare min lille som har så mye indre uro, på en måte.

 

Men jeg også tror (trøster meg selv med) at han blir blidere når han lærer å gå, så han får litt mer frihet. Det er jo positivt at han har sterk vilje, men veldig slitsomt for meg. Han er veldig morsom og veldig slitsom. Rett og slett veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...