Gå til innhold

Kontakt med noen her inne EGGDONASJON..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, Dame på snart 44 år... Drar vel til Spania for eggdonasjon...Er det noen her inne som har vært bort i denne fine hjelpen å få..Kan dere ta kontakt med meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!! jeg har fått eggdonasjon i ava clinic i Riga. Er nå gravid og er nå gravid i 9 uke. Bare spør om du lurer på noe. Hilsen m240

Skrevet

Endelig noen som hører meg!!

1. Er det vondt å gå igjennom dette?

2. Hvordan starter man, her i norge?? Medisinering Før man drar til klinikken??

3. Jeg er 44 til sommeren og går vel for donoregg, vil dette gi meg et lite mirakel eller må man prøve flere ganger tro? Dette vil jo bare ett ganske Ung egg som settes vel inn..Er litt redd da jeg har vært gravid 3 ganger iløpet av 2010, men hatt 3 MA etterhverandre. Hadde ett MA i 2009..Da kan du/dere tenke dere hvor redd jeg er..

Lengeter etter ett lite barn og funnet ut at donoregg er vel evt min sjanse for et velykket graviditet.

4. Hvordan gikk det for deg,,Jeg skulle gjerne ha kjent noen og snakket med deg/dere som er under behandling..Jeg har jo sett på TVn dokumentar om dette..

Tusen takk for alle svar!!!! Legger gjerne min mob..ønsker så gjerne snakke med noen...

Skrevet

Hei, det er ikke vondt å sette inn donoregg, de er veldig flinke. Du må gå på masse medisiner før insett og lang tid etterpå. Men det er vært det. Jeg har satt inn i Riga jeg siden jeg er for gammel her i Norge. 1 gang jeg satt inn eggdonasjon med fersk så ble jeg ikke gravid. Det er best med Blastocyster. Men det vet jeg nå. 2 gangen ble jeg gravid med nedfryst blastocyst. De tok også haching på de også. De stikker hull på hinna så det lettere fester seg. Jeg satt inn 2 blastosyster og ble gravid med 1. Veldig fornøyd nå. Gå inn på ønskebarn.no der står det også masse jeg er også der. Hilsen m240

Skrevet

Hei igjen m240.

Hva er Blastosyster?? Vil dette si at når jeg drar ned dit vil det ikke fungere da donoregg er fersk med min manns spemier?? Skjønnte ikke helt!!

Jeg blir 44 i sommer, så derfor blir det spania da grenser der nede er 46 år..

Hva er Haching??

Hvor langt tid etter at du ikke ble gravid med fersk... og du ble gravid med Blatosyster?? Tiden fra og til!?.

Kan jeg spørre din alder??

Tusen takk for dine svar!!!

Skrevet

Og du hvordan fikk du resept på alle medisiner??

Man må vel ikke reise kun for resept mottak??

Jeg er som sagt frisk og min gynekolog ser at mine eggstokkene ser meget fine ut,, det er være at egge fester seg ikke mye pga alder tenker han?? Noe skjer ved sammen smelting, embrio lever kun frem til uke 8-9.....

Skrevet

Hei.

Lurer på om du er utredet?

Jeg har hatt ett ed forsøk i Danmark, satt inn to egg og fikk tvillinger.

Vi dro først ned så mannen fikk levert sitt, så fikk jeg beskjed om å starte på medisiner om så og så lang tid.

Fikk alle resepter med meg og hentet de ut her.

Ikke mye medisiner kontra ivf som jeg også har hatt.

Blasocyster er egg som er befruktet og ikke satt inn i livmor før etter ca 5 dager, ellers er det vanlig etter 2 dager som jeg gjorde.

Haching er at de brenner et lite hull på egget så det lettere fester seg i livmoren.

I og med at du blir lett gravid, men mister stiller jeg meg litt undrende til at ed har noe for seg?

Er jo gjerne for de som har få eller dårlige egg.

Derfor jeg lurte på om du ar utredet.

Lykke til.

Skrevet

Min lege mener at det er så vanskelig å vite hva er feilen...Men med tanke på 44 år og 4 MA etterhverandre..sist havnet på sykehus og måtte ha blodoverføring er det ikke lett å prøve med de eggene jeg har..tør rett og slett ikke..

Det kan se ut at evt det er dårlige egg som er igjen der inne!! Men skal på sykehus og bli undersøkt..Regnet med at jeg blir utredet der... Legene her i Norge vil jo helst ikke gjøre slik på de over 41 år fikk jeg beskjed på A-hus, men jeg sto på mitt og for kontroll og utredning håper jeg.....

- Du skriver at du fikk to egg? Danmark? Der vil jo ikke ha de over 40 år har jeg fått beskjed fra klinikkene jeg har kontaktet! Har min gynekolog som vil hjelpe meg med medisinering her!! ( Glad for det)!

Skrevet

Danmark har en øvre aldersgrense på 46 år.

De har også en aldersgrense på donoren på 38 år, så ikke gitt at eggene er så unge.

Jeg fikk 3 egg, alle ble befruktet så ett er på frys.

Klinikken vi brukte er Ciconia Århus Privathospital.

Klinikkene har gjerne sine egne grenser, men de grensene jeg nevner har de sagt til meg at de kan tøye seg til da de er i den Danske loven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...