SeptemberGuttebeibi Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Har dere som har begynt å bruke sportsdelen merka noe til at kallesjen ( eller hva man nå kaller taket på en vogn!) er veldig vinglete? Virker som den ikke er skrudd sammen skikkelig, at den ikke treffer de forskjellige stillene på en måte.
Noregsgard Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har en Emmaljunga mondial duo, har ikke merket noe til dette. Ei venninne har en edge duo og hennes del var ganske løs. Hver gang hun dro den skikkelig opp så sklei den liksom litt tilbake så den dekket ikke nok. Hun fant ut at det var fordi der den er festet på den ene siden så var den delen man trykker den nedi ganske løs. Tror den hadde sprukket eller noe.
bitthen Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Kalesjen på min City Cross er ganske slæppis når jeg drar den helt ned. Husker den var slapp på edgen til ei veninne av meg også.
Kaspersen Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Min kalesje på edge duo sportsdel er verken slapp eller vinglete. Festa hempene godt under vogna, det hjalp.
Kaspersen Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Min kalesje på edge duo sportsdel er verken slapp eller vinglete. Festa hempene godt under vogna, det hjalp.
Kaspersen Skrevet 23. februar 2011 #6 Skrevet 23. februar 2011 Min kalesje på edge duo sportsdel er verken slapp eller vinglete. Festa hempene godt under vogna, det hjalp.
T&S&F Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 City crossen min er slik. Veldig slapp og noen ganger detter den helt ned. Prøver å stramme den, det hjelper litt.
Gjest Skrevet 24. februar 2011 #9 Skrevet 24. februar 2011 Hmmmm......har ikke opplevd dette på min vogn. Den er heller litt trang, men hun ligger sjelden helt ned da.
sillyfilly og Olivia Skrevet 24. februar 2011 #10 Skrevet 24. februar 2011 Har Edge duo og har ikke merket noe problem med kalesjen.
Luggen Skrevet 24. februar 2011 #11 Skrevet 24. februar 2011 Har city cross, og den er litt slapp ja !!
Mellirs ♂ '10 Skrevet 24. februar 2011 #12 Skrevet 24. februar 2011 Vi bruker bagen enda, men har problemer med at kallesjen "detter tilbake" ja. Kommer sikkert til å ha samme problemer med sportsvogndelen, da kjøper jeg nok en ny vogn Nå skal det sies at vår vogn er veldig gammel, 2005-modell, edge duo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå