da9ela;) Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Hei! har vært her før men er tilbake igjen;) måtte ha en liten pause.. kort om meg.. prøvd siden 2006.. har pco og ikke blitt gravid.. Har hatt mensen og eggløsning noen mnd nå så skulle ta en test om jeg var gravid i dag og fant fram posen der jeg har eggløsning og graviditetstester og tok opp en test , jeg var 100% på at jeg tok opp en graviditetstest og utførte testen og den ble positiv med engang... ; ble så glad så hev meg i bilen å kjørte til apotek for å ta en digital test for å være helt sikker.. Kom hjem å tok den, men den virket jo så klart ikke! Da fant jeg frem posen med testene mine igjen da og tok opp en ny graviditetstest og oppdaget da at det var en anen farge på hetta brått.. så skjønte jeg at den testen som jeg tok tidligere var en eggløsningstest...;( aldri blitt så lei meg for å finne ut at jeg hadde eggløsningstest...! pluss at jeg brukte 175kr på en test som ikke ville virke i det hele tatt!! noen som har opplevd det samme? jaja.. må jo bare le av det hele men det klarer jeg ikke riktig enda.... men er det noen som har tatt lap her inne? jeg lurer på hva det er og hvordan det skjer osv;) setter stor pris på svar;)
Gjest Hippo ღ Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 Men se det positive i det. Du fikk en POSITIV EL test Det er jo kjempe bra ) Hopp opp i sengehalmen nå Jeg tok lap i midten av januar. Gikk helt fint Jeg kom inn om morgenen. Og snakket med de som skulle operere meg. Etter operasjonen våknet jeg plutselig og skjønte ingenting. Det jeg syns var mest ubehagelig var at jeg kom inn uten truse. Og hadde på meg truse etterpå hehe. Man føler seg litt sårbar på en måte...
da9ela;) Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2011 Hvorfor tar man lap egentlig? Hva sjekker man med det? jeg har vært i narkose en gang før og jeg syns det var ubehagelig...;( føler seg veldig sårbar ja.. men vet jo aldri hva som har skjedd...
Gjest Hippo ღ Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 De går inn å sjekker at alt er ok. På meg brente de bort cystene også. Så forhåpentligvis hjelper det Men legen sa at de fleste trenger pergo i tilegg til lap. Og da blir 80% gravide Det er vel lettere å få eggløsning når cystene er borte, og ikke "sperrer" for eggene som vil ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå