Gå til innhold

Noen som har en touran?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har kjørt touran i jobbsammenheng. Veldig god bil å kjøre, men man kan ikke bruke alle 7 setene og samtidig ha plass til barnevogn, da må man legge ned de to bakerste. Men som 5-seter har den stort nok bagasjerom til barnevogn:)

Jeg tenkte å ha 5 seter da, siden vi bare har to barn.. Vi har nå en audi a3 som jeg bruker, men jeg får ikke vogna i den uten å ha bagen inne i bilen. og da må jeg ha en av barna framme.. Lite gunstig. Har mest sannsynlig salg på den nå, og da så jeg litt på en touran.. Om barnevogna går i den, som dere jo sier den gjør, så blir det nok en sånn =) Kjører sånn på jobb, men det er en toseter, så den var vanskelig å sammenligne med uansett..

HI =)

Annonse

Er enig der, men nå er det mange som er fornøyde med en usexy bil også. Selv drømmer jeg om en BMW X6, men det er litt for upraktisk med 3 barn. Nr. 2 på lista og en del mer praktisk er en Audi Q7, og den kommer med litt tålmodighet. Foreløpig får jeg klare meg med BMW X5, klarer å presse 3 barneseter i den med litt godvilje. Den gir meg en god følelse den også, og er en smule sexy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...