Gå til innhold

Trodde jeg var gravid.. hadde tatt feil test! ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har vært her før men er tilbake igjen;) måtte ha en liten pause..

kort om meg.. prøvd siden 2006.. har pco og ikke blitt gravid.. Har hatt mensen og eggløsning noen mnd nå så skulle ta en test om jeg var gravid i dag og fant fram posen der jeg har eggløsning og graviditetstester og tok opp en test , jeg var 100% på at jeg tok opp en graviditetstest og utførte testen og den ble positiv med engang... ;:) ble så glad så hev meg i bilen å kjørte til apotek for å ta en digital test for å være helt sikker.. Kom hjem å tok den, men den virket jo så klart ikke! Da fant jeg frem posen med testene mine igjen da og tok opp en ny graviditetstest og oppdaget da at det var en anen farge på hetta brått.. så skjønte jeg at den testen som jeg tok tidligere var en eggløsningstest...;( aldri blitt så lei meg for å finne ut at jeg hadde eggløsningstest...! pluss at jeg brukte 175kr på en test som ikke ville virke i det hele tatt!! noen som har opplevd det samme? jaja.. må jo bare le av det hele men det klarer jeg ikke riktig enda....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei så jævli kjipt!! :((

Skjønner godt at du ikke ler av det enda... trøste deg med at du kommer til å le av det når skuffelsen har lagt seg... huff :(

Har du eggløsning nå da, siden den viste positivt? Er ikke det godt for noe..? ;)

Skrevet

Uffda, skikkelig kjipt! Prøvde selv i 5 år før spira satt, og husker godt den ubeskrivelige gleden (og sjokket!) da testen lyste positiv mot meg en morgen. For en fallhøyde!!! Jeg føler veldig med deg, og krysser alt av fingre og tær for at dere skal lykkes nå!

PS: Det ordnet seg på den naturlige måten for oss, og nå tror jeg vi har fått klaff med nr. 2 på bare 2 pp. Så ikke gi opp håpet!

Stor klem :-)

Skrevet

Skikkelig kjipt! Men det er jo positivt at jeg har eggløsning da hvertfall! Så kom jo en god ting ut av det;)

Deilig å høre at noen lykkes;) da får jeg litt håp igjen;)

Klem;)

Skrevet

hei da9ela:)jeg har let att eggløsningstester kanslå positivt ut når man er gravid:)Når har du IKM??

Skrevet

jeg er ikke helt inn i alle forkortelser her men ... jeg skulle hatt mensen i begynnelsen av februar men fikk den aldri.. sånn er det å ha pco;) så er nok bare heldig om jeg har eggløsning...;)

Skrevet

Det er sant som hun over her sier at eggløsningstesten slår ut positivt om du er gravid! Jeg brukte en eggløsningstest jeg hadde liggende sist jeg var gravid, og den var positiv. Tok en graviditetstest dagen etterpå, og den var positiv den også :)

Skrevet

jeg tok 2 gravidtester også etter det, og begge var veldig negative så tror ikke det er tilfelle her desverre! ;(

Skrevet

Det var synd :(((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...