Gå til innhold

Jeg er så heldig! :oD (uinteressant glad-innlegg, let andre steder for syt og usakligheter)


Tante Blås Squaw

Anbefalte innlegg

 

Husets Herre er en fantastisk fyr :o)

 

Da vi møttes, jobbet han som kokk og dørvakt - så han var stort sett bare hjemom for å sove. Singel, to år yngre enn meg og veldig sosial.

 

Selv var jeg alenemamma til en syvåring og klarte ikke se hvordan det skulle kunne bli noe seriøst med en sånn guttevalp som ikke hadde ansvar for annet enn seg selv, hehe.

 

Men han hadde bestemt seg, og la inn aksjer så det sto etter. Han oppførte seg som en gammeldags gentleman - åpnet dører for meg, ga meg blomster, betalte når vi gikk ut sammen, pøste på med komplimenter og gjorde i det hele tatt alt for å sikre seg en plass i hjertet mitt.

 

Og da han fikk treffe datteren min, sjarmerte han henne i senk ved å ha pepperkakebakedag med henne og venninnene hennes.

 

Nå har jeg nevnt her inne før, dette med at jeg er en kjip jævel. Jeg er sta og skal Klare Selv og ikke faen om noen skal kunne sette meg på plass.

 

Og jeg var myyyye kjipere da jeg traff Husets Herre, men han ga seg ikke. Dette var dama for ham, og ferdig med den saken. Det første halve året vi var sammen satte jeg meg skikkelig på bakbeina og maste hele tida om hvorvidt han VIRKELIG brydde seg.

 

Arme mann! Jeg blir flau når jeg tenker på det nå, fatter ikke at han gadd!

 

Men takk og lov at han gadd! :oD

 

Vi har vært sammen i 5 år, og rukket å få oss en sønn på 4 og en datter på 6 mnd. Vi skal snart feire ett år som ektepar.

Husets Herre er blitt den pappaen min eldste datter alltid har savna.

 

Hver eneste dag viser han hvor mye jeg og ungene betyr for ham.

 

Han finner seg tålmodig i at jeg spiller Tori Amos døgnet rundt, at jeg aldri er ferdig i tide når vi skal dra noe sted og at jeg vil ommøblere halv ett på natta.

 

Han navigerer støtt mellom scrapperotet mitt og alle bøkene jeg slenger fra meg.

 

Og når han ser at jeg er sliten, plasserer han meg i sofaen og gir meg kaffe.

 

Jeg er så inderlig forelska i denne morsomme, kjekke, smarte, kjærlige mannen! :oD Kan ikke begripe at JEG kunne hanke iland en sånn en! :oD

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*leter etter liker-knappen*

 

Jeg tar meg ofte i å være uforskammet lykkelig selv. Kunne rett og slett ikke hatt det bedre! Og nå er våren på vei, på toppen av det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig. :) Jeg skulle kanskje ønsket meg mer av "sett deg i sofaen og drikk kaffe du, slitne kona mi" og tålmodighet for treige kjerringer, men ellers er det nå ganske så bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...