octoberdream Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Babyen vår på litt over 4 mnd nekter å drikke av både flaske og tutekopp.. Jeg har ammet til nå, og tenker å fortsette med det en god stund til, men det kunne vært greit å ha et alternativ så jeg av og til f eks kan gå og trene og pappan gi ham mat.. Men han er bare ikke interessert i det hele tatt, selv om han er sulten.Noen som har noen tips? Da hadde jeg blitt glad..
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 har desverre ikke hatt dette problemet, men lillegutt sleit med å drikke av de flaskene jeg brukte i starten, så vi byttet til dr browns flaksker å funket kjempebra så har du prøvd forskjellige flasker? noen skal jo "minne" om puppen
mommy82 Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Sliter også med dette problemet. Småen er snart 4 mnd og jeg skulle virkelig ønske at han vil ta flaske snart, slik at jeg kan komme meg litt ut på egenhånd. Han liker heller ikke MME, brekker seg bare! Har prøvd mange typer flasker, men ikke dr.brown - hvor får man kjøpt denne?? Har dere noen tips til hvordan jeg kan få han til å like MME?
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 vet man får kjøpt dr brown på barnas hus, der eg har kjøpt mine, det er en type kolikk flasker og har et rør inni som gjør at man ikke svelger luft når man drikker, ble en kjempe forbedring da vi kjøpte disse, begge mine har drukke mme hele veien så vet desverre ikke det, kanskje du kan blande den litt ut med mm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå