Gå til innhold

Hei:) Fikk idag beskjed om at jeg (inntil det motsatte er bevist) venter tvillinger! oj oj oj....

*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Var på tidlig ul i dag (7+0 i dag) pga litt blødning i uke 4 og 5 og smerter i ryggen de siste ukene...

Fant to plommesekker og to små foster, den ene litt mindre enn den andre og kun en fikk jeg bekreftet hjerteaktivitet i dag....

Utrolig rart å tenke på at det er to der inne! begge var 6+ noen dager, så begge har utviklet seg frem til nå iallefall... vanskelig å se den ene, mulig at det ikke går bra med denne.. (alt kan jo gå galt enda selvfølgelig, siden det er så tidlig)

Er bare så rart alt sammen! tenk om vi får to på en gang! Vi har egentlig alltid ønsket oss tvillinger og tullet med at det kan skje denne gangen! men at det skjer er jo helt utrolig!

Ville bare dele dette, er helt satt ut i dag! sykemeldt frem til neste kontroll og fått beskjed om å HVILE! så da blir det noen uker med meg selv i fokus;)

Håper så inderlig jeg kan fortsette svangerskapet med begge spirene mine!

Fortsetter under...

Å, så spennende! Kjenner meg godt igjen i den uvirkelige følelsen som du beskriver. Vi så også at det var to på tidlig UL i uke 6+4. Krysser fingrene for at det går bra med begge spirene dine. Lykke til!

takk frøya og prinsesse 09!

fordi det ikke er påvist hjerteaktivitet på den ene så er jo alt veldig usikkert enda! huff... sitter her og er helt skjelvne begge to etter oppdagelsen!

Hadde vært utrolig morro om det gikk bra med begge! og det er vel en reel mulighet også så lenge begge de små var over 6 uker?? (er jo ikke så utrolig stor forskjell da?) Var også store muligheter for at Gyn rett og slett ikke så den andre skikkelig....

er skikkelig spent! Vi blir selvfølgelig glade om vi får "bare" en, men når vi nå vet at det er en tvilling der så er det jo ekstra spennende!

Så spennende da *lille blomst*:) Gratulerer! Når skal du på ny UL for å sjekke da? Skjønner at ting blir litt ekstra spennende nå siden nyheten var litt usikker:) Jeg så mine 2 på tidli UL i uke 7, men da var d hjerteaktivitet på begge. Jeg tror nok d går bra med begge dine:)

Tusen takk for oppmuntrende ord! Håper jo veldig nå som jeg vet at det er to!

skal på ny ul 14.mars, så håper jo at det er aktivitet på begge da! Fikk egentlig ikke vite hvor stor sjansen var, hverken ene eller andre veien, så alle muligheter er jo fremdeles åpne;)

var jo veldig tidlig å se hjerteaktivitet på begge da... Gyn sa den ene var 6+5 og den andre 6+1 i størrelse, så begge har iallefall vokst så langt.... den minste var også vanskelig å se, så hun kunne ta feil...

Annonse

Hei

Jeg fikk den samme beskjeden som deg da jeg var 6+3. Den ene tvillingen lå litt langt bak og var vanskelig å se. Gyn var ikke så veldig optimistisk, vi var veldig spent på neste kontroll.

Jeg fikk også beskjed om å ta det med ro, og beskjed og hvordan ting ville bli, dersom vi mistet den ene tvillingen.

Nå er jeg 30 fullgåtte uker, og tvillingene like store og aktive krabater, og jeg kjenner masse liv:)

Lykke til.

Så godt å høre! flotte ord fra deg "skal ha tvillinger"!

Håper så inderlig at det kun var vansker med å se, og at alt er ok på neste kontroll!:)

hva fikk du egentlig beskjed om hvis den ene ikke fulgte utviklingen? jeg fikk egentlig veldig lite info om akkurat det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...