Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Vi skal kjøpe bilstol til sønnen og ser at Torshov bilrekvisita har tilbud på Besafe iZi Combi X3 til 2690 kroner nå. Er det noen her som kjenner til denne stolen og kan anbefale oss å kjøpe den?
kråkemamma Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Anbefales herfra hvertfall Vi er kjempefornøyde. Mini sitter godt og setet står som spikra i bilen.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Vi har også den og er veldig fornøyd. Trangt, emn det hadde det blitt uansett.
lille frø, mor til to Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Vi har den og er veldig fornøyd. Man kan henge opp sellene noe jeg synes er genialt når vesle er litt utålmodig. Når hun blir for stor til å sitte bakovervendt så kan vi bare snu stolen.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Er også veldig fornøyd med den...har X2 vi da, men ikke store forskjeller..
Lillemus&mamma'n Skrevet 26. februar 2011 #6 Skrevet 26. februar 2011 Er i det store og hele fornøyde med den, men synes det er llitt problematisk at selene strammes over lårene og skuldrene samtidig, men har inntrykk at det er sånn på alle stoler. Synes det er litt for enkelt for lillemus å komme ut av skulderselene når hun finner det for godt at hun har lyst til det...
Annci<3 Skrevet 27. februar 2011 #7 Skrevet 27. februar 2011 Jeg liker ikke at når ungen sovner blir han hengende med hodet ned. Jeg har også erfaring med Acta graco duologic 2 Du kan lese om setet her: http://www.vogndilla.com/bilseter/332-akta-graco-duologic-2 Utenom det så føler jeg absolutt at Besafe setet er trygt! Da det ble kjøpt på Barnas Hus ble vi fortalt at det var IKKE anbefalt å bruke setet fra start av fordi det er for oppreist. Babyer skal ligge også av sikkerthetsmessige årsaker, så selv om setet egentlig kan brukes fra nyfødt av så anbefalte ikke han det. Ikke noe bra salgsargument, så det var noe han virkelig mente. Setet kan ikke monteres bakovervendt med bilsele, utrolig stort minus. Jeg har igrunnen svært lite til over for det setet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå