lille +gutt Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Ser det blir skjeldnere å skjeldnere at folk skriv her inne nu, så lurte bare på om kem som hva her inne nu E så mye mer koselig å kort ned ventetida med andre i samme situasjon Æ e her da, jente 27 fra Nordland. Har en kjærest som æ har vært ilag med i 8 mnd nu. For tida bor vi i ulike bya men flytte sammen fra sommern av. Æ stresse nok litt me barn da de fleste rundt mæ har barn, æ har vært stortsett hele mitt liv i lange forhold før æ nu va singel i 1,5 år før æ møtte han æ e sammen med nu. Så nu føle æ at æ har fått gjordt det æ kanskje ikke fikk gjordt tidligere. Har god jobb, egen leilighet og føle mæ klar for barn. Har to spontan aborta bak mæ nå som gjør at æ i mellom føle at livet mitt nu ikke e som det skulle ha vært. vet det kanskje høres rart ut for dokker som ikke har mista men har hørt av legen min og andre helse personell at veldig mange slit me disse tankan, og at de mest sannsynlig ikke forsvinn før æ får et barn. Kjeresten min e ikke helt klar enda, men si at han e med på prøving fra sommern av sia æ e så "klar" og mene at det nok e mange gutta som ikke e klar før de står i det. Og det e vel forsåvidt rett Men håpe han bli litt mere med når vi starte for fult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå