chicka_85. Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 har en god del menssmerter, vondt i korsrygg, stråler nedover lårene og stikninger i underlivet. Har fått mer vonde og ubehagelige kynnere også. Var til legen, og han konstanterte at hodet var festet. Er i uke 37. Førstegangs. Varer disse smertene helt fram til termin? Er det modning på gang? Ble ikke helt klok, men ble smertene verre skulle jeg ta kontakt igjen, vi skulle se det hele an. Har noen erfaring og innspill så blir jeg glad
Ane Elise Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Hei, Først må jeg få gratulerer med graviditet:) Var selv første gangsfødende i fjor også. Da hadde hodet til lille nurket festet seg i uke 36. Det eneste jeg merket da var stråling nedover lårene og stikninger i underlivet, men ingen vonde smerter. Det kom og gikk i ett hos meg frem til jeg skulle føde. Du får lykke til, og håper smertene ikke forverre seg resten av svangerskapet:)
AlmaN Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 All slags smerter kan komme og gå resten av svangerskapet. Selv om hodet er festet vil det sikkert komme lenger ned i bekkenet etterhvert, og det kan kjennes som nedpress, stikninger, osv. Lykke til!
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Jeg har ikke merket noe smerter ved at hodet er festet, hverken nå eller forrige svangerskap. Eneste er mer tyngde og press nede i magen og veeldig hyppig vannlating!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå