Gå til innhold

Hvor mye har en svigermor lov til og blande seg inn i og bestemme når det gjelder planlegging av bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Antarctica

Bra, lykke til.

Hvis hun begynner å grine/ blir sur/ prøver å overtale deg, håper jeg hun selv skjønner at hun er urimelig. Da må du jo bare holde på ditt, ganske pent, og si at du skjønner at dette er noe HUN drømmer om, men det gjør verken du eller mannen din.

Men det er vel du og mannen din som skal gifte dere, ikke DU alena tenker jeg. Og hvis mannen din hadde vært 100% enig med deg hadde jeg ikke sagt noe. Men du lar det jo skinne igjennom i HI at mannen din ikke helt står på samme side som deg der. Og at han har en fløott dag må da være like viktig for deg som at det er en flott dag for deg?

Hvorfor ikke prøve å finne den gyldne middelvei. Gi henne en oppgave å blande seg med ( arrangere kakene eller noe ) slik føler hun seg innkludert og får noe å henge fingrene i, og lar dere sikkert mer ifred.

ja, hadde ingen problem emd henne om bryllupet i ettertid. hun får ikke blande seg i mine selskaper. det fordi hun og jeg har så ulik smak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...