Gå til innhold

Grunn til og reagere eller bare "frk.gravid" som overreagerer?

Anbefalte innlegg

Jeg var ute for en ganske ubehaglig situasjon (ufrivillig) her en dag, ble skikkelig skremt og syns det var grumsomt (føler ikke for å fortelle historien her)

Men jeg fortalte det til en av mine nærmeste venniner. Og trodde hun forsto at dette var ganske fortrolig.

Men neida, tok en tur innom bloggen hennes, og der hadde hun tatt opp et tema som har med denne saken og gjøre (rusmidler), og da hadde hun klart og flette inn historien min, ike hadde hun gjort noe for å anonymisere meg heller, hun beskrev med som en nær vennine, som er gravid og til og meg når babyen skal komme. Dermed er det ikke vanskelig for venner og bekjente som leser bloggen og skjønne at det er meg, er akurat som hun har skrevet det slik at folk skal forstå at det er meg!

Tok dette opp med henne på en fin måte og sa at jeg satte ikke pris på at livet mitt ble brettet ut på bloggen på denne måten.

Hun reagerte med og bli sur og gikk rett i forsvarsposisjon, og jeg fikk denne kommentaren: Nå er det lille "frk gravid" som er ute og overreagerer igjen!

Mulig jeg er litt ekstra sensitiv nå som jeg er gravid, men dette hadde jeg reager på uansett!

Har jeg helt feil?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...