Gå til innhold

Jeg blir ikke enig med meg selv om prevensjon. Noen som kan hjelpe meg å finne en sammenheng??

Anbefalte innlegg

JA, jeg vet.. burde ringt lege, men føler ikke for å oppta en HEL legetime bare for å diskutere hvilken prevensjon jeg skal bruke...

Jeg tåler ingen ppiller... hodepinen og migrenen forverres. det gjelder også psprøyte. Pplaster er så mange år siden at jeg husker ikke helt hvordan jeg reagerte, men jeg byttet.. men det kan være fordi jeg ble lei selve plastret... Minipillen tålte jeg... men blødde så å si hele tiden i 3 mnd, så jeg ble møkkalei og slutta... Vet jo nå at det ofte går over etter 3 mnd, men frister ikke å starte på ny igjen...

Så da er det spiral jeg vurdere sterkt... Mye blødninger med kobber frister veldig lite... men så sier noen jeg kan få hodepine med hormonspiral... Kondom og hoppe av i svingen har vi brukt lenge, men akkurat nå er det uaktuelt med flere barn på lang tid, så da må vi ha noe mer sikkert...

Hva velger jeg??

Fortsetter under...

Mannen skal steriliseres en gang han også, men jeg ønsker meg et barn til, så frem ti lda må jeg altså finne en god løsning!

Men siden jeg ikke fikk migrene av minipillen, er det samme stoff som f.eks hormonspiral... Hmm... Jeg vil ikke ha hodepine, jeg vil ikke blø konstant, jeg vil ikke reagere på prevensjon i det hele tatt. Finnes dette? :P

HI :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...