Gå til innhold

Hei jenter! Kan dere se om jeg får beholde begge spirene mine???

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul i dag (7+0) og fikk beskjed om at jeg venter 2!

En med påvist hjerteaktivitet, den andre var vanskelig å se....

skal til ny UL om ca 3 uker...

Noen som får opp noe om mine to spirer? får jeg beholde begge to?

Mange som har spådd gutt tidligere, men nesten like mange som har sett jente, får jeg en av hver kanskje?? Hadde jo vært utrolig morro da!

jeg gir tilbakemelding så fort jeg vet! kan se tilbake også (hvis jeg orker, evn at det tar litt tid før dere får svar på det;)

mange av dere jentene som har sett på spørsmål fra meg før, håper noen orker igjen!

Klem:)

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk lysfangeren! ble kjempe glad:) Jeg tror kanskje begge sitter jeg også! håper håper:)

Trakk et gudinne kort for deg med tanke på graviditet, fikk opp Sige, Stille tid. "Ta deg litt tid alene, i stillhet, for å hvile, meditere og kontemplere." Jeg får en følelse av at "meditere" kanskje er det som passer best til deg? At det kan være lurt å slappe av litt i ro og fred, bruke litt tid på deg selv og slippe alle tanker en stund...

(du må bare si ifra om dette ikke "snakker" til deg, hadde vært gøy med tilbakemelding på om det passer eller ikke)

Med pendelen får jeg svar at du kan være gravid nå, gode muligheter for spire!

Får sterkere opp graviditet når jeg innlemmer at du skal ta det med ro littegrann.... du må nesten tolke det som du vil!;)

Krysser fingrene for deg!

Klem

Annonse

Fremdeles utrolig trett og ellers uendret symptombilde... håper jo veldig at dette betyr at begge er med videre!

Noen flere som kan se for meg? Foreløbig fått 3 tilbakemeldinger på begge og en som bare fikk opp den ene...

Krysser iallefall fingrene!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...