Me.myself.agirl.and.one.more? Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 Kan fostervannet være gulgrønnt? Eller er det bare utflod.. Må skifte truseinnlegg 3-4 ganger til dagen....
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Ingen ekspert på temaet, men skifter selv innlegg x antall ganger daglig og det ser litt sånn gulaktig ut...fostervannet kan jo være grønt dersom fosteret har bæsjet i vannet, men jeg syns det høres ut som om du kun har utflod...MEN er du veldig bekymret så ringer du føden og tar en sjekk, de kan utføre en test som viser om dette er fostervann eller ei. Amnisure tror jeg den heter, de setter en q-tips lignende sak oppi skjeden din og så tester de den. Etter 5 min har du svar på om du lekker.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Fostervannet er valigvis blankt evt litt rosaaktig. Kan som det blir sagt være misfarget dersom barnet har vært stresset, men det skjer vel vanligvis nær eller under fødslen. Høres mer ut som utflod, men dersom du har mye utflod som er tydelig gulgrønn, ville jeg kanskje fått sjekket om du har fått en infeksjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå