Gå til innhold

Svar til innlegget om fy f.. for en Svigermor/ang bryllup.. Er dere helt idioter hele gjengen her inne eller? Man gjør da for F.. ikke forskjell på barna sine på den måten!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Til HI i den andre tråden stakkars dere, har nå lest denne tråden for min mann og 3 vennepar av oss.. Og vi alle er enig i en ting, hadde foreldrene til en av oss gjort en sånn forskjell på oss og søsknene våre så hadde det vært kroken på døren. Ingen av oss hadde godtatt noe slikt. Og en ting er at man ikke skal forvente at foreldrene betaler bryllupp, men har de først begynt med den ene sønnen/dattera skal de jammen meg betale samme sum til de andre barna.. Vettu hva noe annet er jo totalt uakseptabelt.. Til den gjengen med idioter her inne, håper dere kødder, og ikke mener at dere hadde godtatt slik forskjellsbehandling, stakkars deres barn i så fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitte på dib når man har vinterferie med venner eller er på hyttetur?? Hahaha! Jaja, noen vet å kose seg med venner når man har fri og ferie.....:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi, det ER ingen som godtar sånn forskjellsbehandling fra en mor.

Fra en SVIGERMOR derimot, skal man godta alt, for stakkars svigermor er hellig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har besøk, vi har vinterferie vi skjønner du.. og nå satt vi og slappet av og leste aviser og litt sånt på nett.. Men var jo ikke akkurat det som var poenget.. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med deg, skrev de eneste forsvarsinnleggene for HI i tråden, vurderte selv å lage egen tråd, og hadde vist den til andre hvis jeg hadde ferie.

Sjelden jeg blir overrasket her inne, men svarene HI fikk var mildt sagt rystende. Lurer som deg på om de som svaret kommer til å gjøre sånn mot egne barn. Gærninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...