Gå til innhold

lar du ungen/ungene sove hos besteforeldre på både far siden og mor siden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg gjør ikke det. har mange grunner for dette.

svigers er det for at jeg syns det er for langt unna og jeg er ikke trygg på svigers...

 

min mor har en hund som ungen på 2 er redd for. så det er ikke aktuelt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine foreldre er skilt og ungene får sove over hos min pappa, deres morfar, men ikke hos min mamma for hun røyker som en svamp, røyker inne og lufter ikke.

Besteforeldrene på fars side vil ikke ha noe med oss å gjøre så barna har aldri truffet dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de sover da både hos svigers og hos mamma (ikke pappa, for han gir en lang fa..)

 

Men som regel sover de hos svigers når vi er der, siden de bor 80 mil unna. Men vi har og en gård der svigers bor, så det er ofte at ungene sover i sentrum hos svigers, og vi sover på gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå bor mine eks svigers langt unna. Men vesla skal besøke de i sommer da, sammen med pappan :) Har heldigvis 4 fantastiske besteforeldre, så føler at vi har vært utrolig heldige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har latt han sove en natt hos mine foreldre, blir nok mer når han blir større. Hos svigerfar får han kun sove når vi er der, han er en 70år gammel mann med skrall helse og har derfor ikke mulighet til å ta seg av ett barn. svigermor er død

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja selvsagt!

Har vært på ukesovernatting hos begge settene med besteforeldre fra 2 års alder. Var flere ganger kortere enn det før hun ble 2 også.

 

Både min mann og jeg overlevde oppveksten vår og vi har bare gitt "oppskrift" på barnet slik at de vet hvordan vi pleier å gjøre det. Det er opp til dem hvordan de gjør det, men de opptrer selvsagt ansvarlig når de har ansvaret for barnet! (ifht mat, soving osv osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så har jeg både oppegående svigerforeldre og foreldre. Ungene er også trygge på dem og trivest der. Det er minst like viktig. Vi bor ikke så langt unna noen av dem, et par timers kjøretur unna svigers og bare 10minutt unna mine foreldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...