Gå til innhold

hva lønner seg? gjøre tidligere eksamensoppgaver eller lese pensum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommet an på hva målet ditt er.

Er det kun det å stå på eksamen uten egentlig å kunne noe så løser du gamle eksamensoppgaver.

Er det å tilegne deg kunnskap som du kan bruke i en jobb OG det å stå på eksamen så leser du pensum.

såg ikke at du bare har 2 dager til eksamen.

da har du ikke god tid på deg, derfor har jeg et tips. Les hovedoverskriftene, noter de ned på et ark og skriv underoverskrifter i stikkord.

hva har du eksamen i da?

Jeg har bestått veldig mange eksamener med godt resultat uten å lese pensumet - ofte uten å ha boken også.

Løs eksamensoppgaver.

Og les innholdsfortegnelsen i bøkene! Det gir deg veldig mye hjelp ang hvordan du skal strukturere eksamensoppgavene!

Hva har du eksamen i?

Annonse

Samfunnsvitenskaplig metode.

men jeg har hatt eksamen i det før, skal bare få bedre karakter. har lest gjennom alt pensum en gang den siste uken, i tillegg leste jeg utrolig mye før jul. så jeg tror jeg kan løse oppgavene uten bøkene

Samfunnsvitenskaplig metode.

men jeg har hatt eksamen i det før, skal bare få bedre karakter. har lest gjennom alt pensum en gang den siste uken, i tillegg leste jeg utrolig mye før jul. så jeg tror jeg kan løse oppgavene uten bøkene

hi

Hvis du ikke har kest pensum enda tror jeg du bør forsøke å få med deg et samendrag av det mest vesentlige. Har du lest pensum, men bare føler at du ikke husker/forstår så mye vil jeg si det er oppgaver som gjelder.

2 dage er uansett så liten tid at det er begrenset hva du kan rekke å lære.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...