Gå til innhold

Er det galt at små gutter har langt hår også nå?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synest det er kjempesøtt med småunger med halvlangt "surfehår" jeg, men burde ha skjønt at dib-politiet er uenige og helst vil barbere av alt håret med en gang ungen er født.

 

Gud forby liksom, gutter SKAL ha blå skjorte, kort hår og leke med biler?

 

Tragisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gutten min skal klippes kort og håret hans skal være kort så lenge han bor i mitt hus.

Han skal slippe å gå i rosa, men ellers bryr jeg meg ikke så mye om fargene han går i - han er veldig fin med rødt faktisk. Når det gjelder leker får han leke med nøyaktig hva han vil.

 

Smågutter med langt hår forbinder jeg med harrymødre. I samme kategori som smågutter med pigg og rottehale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp! Det er visst det!

Men nei, vi burde vel ikke bli overrasket her på DinBaby...

 

Og nå må du ike glemme at alle jenter MÅ ha langt hår og gå i rosa kjole hver dag! Og leke med barbie... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for om man klipper barna sine betyr jo det at de mååå leke med biler og ha blå skjorter????????????

 

 

Om noen spør om en mening her inne er det lov å svare det man mener vett du!!!!!

 

Ja, jeg syntes at når gutter er ca 1 1/2 er de for store til surfe /hockey nakker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er harry med en toåring med hår nedenfor ørene altså..... jaja.. hehe!!!

 

Jeg må bare si at det er mye jeg kan kalle en toåring, men harry? NEI...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis har jeg en formening om at de som sitter inne på dib og mener så sterkt om hårsveisen til småunger faller i kategorien superharry.

 

 

Altså tar jeg ikke deres mening særlig seriøst!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde "langt" hår når min eldste var liten. Vurderer å gro håret på min 4 åring. Skikkelig fint syntes jeg. Når min eldste hadde langt hår (ca 2 års alderen) var han bare skikkelig nydelig!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis jentene ikke har "klart" å spare på seg hestehale innen fyllte to år, er de harry de med! ;)

Jeg trodde barn var barn jeg og at de ikke behövde fölge "moten"...

Synes stort sett alle barn er söte jeg, og gjör jeg ikke det har det ingenting med håret å gjöre! Klart man alltid har noe man synes er finere og ikke riktig så fint, men at noe er "blodharry" og "whitetrash"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg HI, jeg har selv en pjokk på straks 5 som insisterer på at han vil ha langt hår. Så da vi dro til frisøren på lørdag, ga jeg beskjed om kun stuss fordi han skal spare :)

 

Synes liksom ikke det er noe å krangle på så lenge ungen ser stelt ut jeg da. Håret er nå klippet slik at ikke alt vokser til alle kanter.

 

Sitat fra min sønn: "jeg vil ha langt hår som jentene". hehe, jaja - går fint det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal hankjønnet ha langt hår? Jeg er nok konservativ, ja. Og jeg synes det er ganske femi når det henger over øra og ned i nakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som trakk forhastede konklusjoner når jeg skrev harry. Jeg mener ikke at toåringer er harry, jeg skrev at jeg forbinder det med harrymødre. Det er to forskjellige ting. En toåring kan ikke noe for hva slags sveis han har, det være seg rottehale eller hockeysveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KrF tilhenger??

 

Hvis det er femi med langt hår på "hankjønnet", hva med damer som har kort hår?

 

Jeg har vokst opp med en far med langt hår og er nok ganske liberal der. Langt hår på gutter kan være kjempeflott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er "galt" er jo opp til hver enkelt å bestemme.

Noen misliker langt hår på gutter, andre liker det. Finnes ingen standard på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns gutter med halvlangt hår er super fint.

 

min sønn har lyst hår som krøller seg når det får vokse ut.

 

men pappaen klipper,så halvlangt lyst hår får neste barn ha i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke langt hår er noe fint på hverken gutter eller menn .

Så her i huset har guttene kort hår ,men går i rosa skjorter , men leker verken med barbie eller dukker .

 

Har en stor dukke her og den blir ikke ofret et sekund en gang ....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min har relativt langt, rufsete hår. Er veldig fin med deg og har fått streng beskjed av venner at vi ikke må finne på å klippe han helt kort. Det vil vi ikke heller. Synes ikke det er noe fint...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare her inne folk er så bastante, jeg er SÅ glad for at ikke alle brukerne her bor i samme by - tenker det kunne vært litt av et sted å bo *grøss* ...hehe, snakker om å gå Harstad en høy gang ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har lysekrøller, vi har prøvd alle frisyrer.

Han har hatt nesten ikke noe, langt - basshue, hanekam osv.

Han er nydelig med alt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gutt har "langt" hår, men ser ikke ut som en jente. Han er maskulin på alle andre måter, og håret hans får han definitvit ikke til å se ut som en jente. Men viktigst av alt; han vil selv ha langt hår! Han nekter å klippe seg. Klippet han kort èn gang, etter hans eget ønske. Da gråt han etterpå og sa han savna håret sitt.

Han er skikkelig kul syns jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg for min del syns det er kjempe kjært at smågutter har langt hår, ikke for langt men litt nedafor øra., begge mine sønner hadde det til de var rundt 1,5 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er fint, på enkelte gutter. Det er slett ikke alle gutter som kler langt hår, bl.a. ikke mine to. Men mange andre ser fine ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg harrymor. Ikke at jeg ikke har prøvd, har "skamklipt" gutten siden han var 6 mndr, men nå har han såpass mye og tjukt hår at han trenger å gå til frisør, og hver gang vi har prøvd har han gått helt amok på salongen. Helt umulig å komme nær han med saks.

 

Han ser aldeles maskulin ut, men heller mot "gal professor" stil med krøller som går i alle retninger.

 

Tenkte vi skulle prøve igjen på lørdag.

 

Stresser ikke med det, det kler han faktisk på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...