Gå til innhold

clear blue digital


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noe galt hvis det bare står 1-2 uker på ukesinikatoren, når jeg er kommer nesten 6...??tenkte det skulle stå 3+??

betyr det at jeg har abortert? :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sikker på at du er 6 uker på vei da? 1-2 uker på indikatoren betyr at du er 3-4 uker på vei.

Har du vondt i mage/rygg eller blødning? bestill ul du så slipper du unødig engstelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal fange opp hcg nivået men det kan variere med når på døgnet du tester tror jeg.

 

Ikke ta det ille opp, hvis du er bekymret så prøv en test til eller be om sjekk hos lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle hatt mensen 11 februar men bortsett i fra en blødning en uke etter ikke kommende mens har jeg ikke blødd noe..

har ikke vondt men kjennes ut såm mensenmurringer. det har det gjort siden noen dager før forventet mens og jeg testet 1 positiv test. var riktig nok svak den første men;)

 

kvalmen har jo blitt verre den siste uka å hodet er så vondt at det kjennes ut som det skal eksplodere når jeg ser ned!!

dessuten løper jeg på do annen hvert minutt og er KJEMPETØRST hele tiden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok den litt over 10 på formiddagen, har gått på do maaaange ganger før jeg tok den og drukket sikkert 1 liter vann siden jeg sto opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...