Gå til innhold

Hva gjør deres menn etter sex da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han tørker seg litt med et håndkle, og legger seg for å sove hvis det er på kvelden, eller står opp igjen om det er på dagen.. Kommer jo også litt an på hvor vi har sex da.. Hender vi har en kjappis i kjellerstua eller på vaskerommet, og da tørker vi oss (jeg går på do), og kler på oss igjen! :)

Annonse

Vi vasker oss alltid lett begge to.

om det er på morran vi har en kjapp en, dusjer vi etterpå.

om det er på kvelden, tar vi kun en kjapp cask på badet begge to.

om det er midt på dagen tar vi våtservietter e.l.

=)

Kommer ann på hvor trøtt han er. Som oftes følger han med ut på badet for en hurtigvask, men av og til sovner vi i armkroken til hverandre også.

Her i huset er det som oftes meg som sovner fortest etterpå, så skulle han snu seg og sovne med engang blir jeg ikke furten.

Annonse

kveld: Jeg går inn på do, tisser å pusse tennene hvis jeg har svelget/fått sæden i munnen. Spruter han inni meg så går jeg på do, tisser og finner en lunket klut som jeg stapper mellom bena. Tar med meg 1-2 våtservietter inn til han.

dagtid/morning: samme prosedyre om han han sprutet i munn, men hvis vi tar en kjapp en på badet/kjøkkenet/stua å han spruter i meg går vi begge inn å vasker oss før vi kler på oss igjen. Hvis vi har morgen sex å han kommer i meg så ligger vi 5min begge to før vi går inn på badet å vasker oss.

Vi er gift å barn nr 3 på vei :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...