Gå til innhold

Å diskutere med DiB damer er som å stange hodet i veggen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

smertefullt og du kommer ingen vei!! Hehe.. Her inne er det dumt å være husmor bare fordi man har råd til det! Men du må for guds skyld ikke ha en jobb hvor du må sende ungen i barnehage ved 1 års alderen heller!!!

 

Du må la ungene få finne seg selv og ikke tvinge på de klær du liker, men du må for all del heller ikke la gutter gå i rosa skjorter eller ha langt hår, og jenter må bruke de typiske jentefargene og ha langt hår, for hvordan skal ellers folk se om det er jente eller gutt!!!??

 

Du må passe på rettskriving når du kommenterer på en tråd, ellers kan du risikere å bli kalt dum, men du må ikke vise at du skriver bra heller, for det er tegn på høyere utdanning. Og de med høy utdanning har som regel mye penger, og da har man ikke rett til å klage på noe som helst!

 

Og for ditt eget beste bør du aldri, ALDRI si at du er sliten hvis du ikke er mor eller kun har 1 barn, da er du nemlig bare lat! Man blir nemlig ikke sliten hvis man ikke har tvillinger+++

 

Du kan ikke skryte av ungen din hvis den har gjort noe bra, eller er tidligere ute enn andre, for da lyver du, det skjer nemlig ikke at barn er tidlig ute, men du må heller ikke finne på å si at barnet ditt ikke gikk før h*n var 2 år, for da er du ressurssvak som forelder.

 

Er det rart det er krig her i verden sier jeg bare ;) Hihihihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det burde vært mer krig for alt var mye bedre under krigen.

 

Å leve i et rekkehus kan være et slit,

om du slår på tv-en får du stuen full av drit.

skjeggete menn myldrer frem

og snakker nynorsk selv i dannede menneskers hjem.

Stygge mennesker i stygge klær.

si meg, er det ment å være morsomt, det der?

takk, da var det bedre før.

det var en gang da gode nordmenn hadde godt humør.

Alt var mye bedre under krigen, den gang hadde vi kultur.

da vi hadde det fælt, da hadde vi det helt topp,

for fjernsynets underholdningsavdeling var ikke funnet opp.

alt var mye bedre under krigen, jeg svarer hver gang noen spør

at det var lite mat og kaldt,

men likevel, alt i alt:

alt var bedre før.

Dagens ungdom, alvorlig talt, hør her

hva er det dagens ungdom tror at den er?

en arbeidssky og ekkel klikk

som fyller gode hjem med redselsfull musikk.

Kutt ut pratet om at vi må forstå dem.

slutt med å sy puter under armene på dem.

ungdomsklubber, jeg sier nei.

hvis de vil gå til helvete, så gjerne for meg.

Alt var mye bedre under krigen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt opp for lenge siden, og jeg driter tynt i hva DiB-damene mener om mitt liv.

Men jeg ser på det som en fin underholdning i hverdagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett å tegne seg selv som ufeilbar når man verken trenger vise navn, nick eller anskit.

 

man kan jo ofte lese litt mellom linjene at noen har litt lite lifserfaring og ser livet som en dans på roser.

 

Tro på deg selv, og ikke la deg rakke ned av disse damene.

ser du rundt deg i samfunnet er det masse oppegående dammer som synder mot dib'ernes lover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde jo vært greit om folk oppfattet at det var mer enn en person som svarer på innlegg. Diskuter med en av oss av gangen så får du svar som henger sammen, men du må da ikke tro at "annonym" er en person med. Sprik i svarene betyr at folk har forskjellig mening. Det er vel ikke så vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, der tok du dette forumet på kornet Hi!

Du KAN ikke vinne her inne. Du har allerede tapt, i kraft av å være kvinne og mor.

 

Selv ser jeg på det som et kvalitetstegn ved meg selv hvis de hysteriske damene her er uenige i noe jeg gjør eller står for. Hvis jeg bare får aksept og enighet, så skjønner jeg at jeg er på feil spor:)

 

Men det er hysterisk morsom underholdning da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...