♥lykkelig♥ Skrevet 23. februar 2011 #1 Skrevet 23. februar 2011 I natt hadde jeg forferdelig halsbrann, våknet av at jeg nesten kastet opp! (igjen)!! døds lei.. Sov så innmari dårlig. Forrige gang jeg hadde det sånn på natta gikk jeg på apoteket og kjøpte meg Gavison dagen etter, dette funket veldig bra på meg heldigvis. Men nå klarte jeg ikke vente til apoteket åpnet, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve*lovehearts*, og jeg har nå sittet og spist noen sånne, og herreguud så bra de funket! Det hadde jeg virkelig ikke trodd.. Anbefales på det sterkeste.. også så billig! Men det finnes sikkert de som dette ikke hjelper på og da, som med alt annet
Millamor - 77 Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Mandler hjelper også veldig. Tygger mandler hele tiden. Komme aldri til å spise en mandel mer i mitt liv: ) (Etter fødsel)
mammaigjenimars Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 cola funker kjempebra faktisk:) og lovehearts er også bra ja:) gaviscon funker greit, men smaker så ille at det nesten ikke er verdt det...
Sani86 Skrevet 23. februar 2011 #5 Skrevet 23. februar 2011 Hei. Jeg selv har slitet med dette hele graviditeten.. Mest når jeg bøyer meg.. Det som egentlig hjemlper er å drikke sitron, jeg presser litt sitrn eller feridig presset og blander med litt vann. Drikker dette og hals brann forsvinner temmelig fort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå